معاون طراحی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان:
تابناک: معاون طراحی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: فعالیت‌های حوزه زیباسازی باید در راستای تقویت فرهنگ شهروندی باشد و ما به این حوزه به‌صورت ویژه توجه می‌کنیم.
کد خبر: ۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱ 28 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمد عقیلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بابیان اینکه سه پروژه باغ گل‌ها، باغ پرندگان و آکواریوم ناژوان از پروژه‌های شاخص این سازمان است، اظهار کرد: پروژه ناژوان از سوی مدیریت ناژوان و بخش مشارکت‌ها در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه دامنه فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان می‌تواند هرساله تغییر کند، اضافه کرد: تعریف شهرهای دنیا از زیباسازی متفاوت است و فعالیت‌های ما در این سازمان نیز بر اساس مبانی مشخص در این حوزه صورت می‌گیرد.

معاون طراحی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه فعالیت‌های سازمان باید آگاهانه و چندبعدی باشد، تصریح کرد: سازمان روی موقعیت مکانی بسیار حساس است و باید در این زمینه دقت نظر لازم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه زیباسازی باید در راستای تقویت فرهنگ شهروندی باشد و ما به این حوزه به‌صورت ویژه توجه می‌کنیم، ادامه داد: فعالیت‌های مناسب‌سازی باید در چهارچوب مقررات صورت بگیرد.

عقیلی با اشاره به اینکه کارهایی که در سطح شهر انجام می‌شود نباید کار بازاری باشد، تصریح کرد: این کارها باید هماهنگ با معماری و طراحی محیط باشد و باید مفید و سودمند برای شهر باشد.

وی هویت‌بخشی به محلات را یکی از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای این سازمان دانست و افزود: این سازمان برای هویت‌بخشی به محلاتی که بدون هویت شکل‌گرفته‌اند، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار