امام جمعه قزوین:
امام جمعه قزوین درباره عدم موضع گیری صریح برخی از نمایندگان درباره فتنه سال 88 تصریح کرد: نماینده‌ای که موضع محکمی درباره فتنه سال 88 اتخاذ نکرده آرمان مشخصی ندارد.
کد خبر: ۱۴۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 22 December 2015
‌آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، درباره تفاوت انتخابات سال جاری با دوره‌های گذشته اظهار کرد: انتخابات امسال به واسطه تحولاتی که در جهان شاهد آن هستیم و عقب نشینی‌ها و محدودیت‌های نظام سلطه غرب ایجاد شده رسالت ملت ایران و مسئولین نیز تغییر می‌کند.
وی در ادامه افزود: در حقیقت زمانی جمهوری اسلامی در دوره‌ای با استکبار جهانی و ایادی آنها درگیر بوده و زیر سلطه رژیم شاهنشاهی قرار داشته است.
امام جمعه قزوین ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب تا طی هشت سال دفاع مقدس با استکبار جهانی مقابله داشتیم هم اکنون نیز جبهه‌های جنگ ما از شلمچه و بلندی‌های سوسنگرد و امثال این مناطق به کشورهایی چون عراق، یمن و سوریه و بحرین و فلسطین و لبنان رسیده است.
وی اذعان کرد: جبهه جنگ ما با امریکا همیشه ادامه دارد جنگی که در دوره‌ای از مدرسه فیضیه شروع شد و امروز در کشورهای مختلف ادامه پیدا کرده است همین رسالت نمایندگان مجلس و خبرگان را سنگین‌تر می‌کند.
عابدینی تاکید کرد: با توجه به شیطنت‌های امریکایی در منطقه که تغییر کرده و سر آنها در جبهه نظامی به سنگ خورده و مایوس شده‌اند به دنبال نفوذ و فتنه هستند و اسلحه مقابله با فتنه بصیرت و هماهنگی با رهبری انقلاب است.
وی درباره عدم موضع گیری صریح برخی از نمایندگان درباره فتنه سال 88 تصریح کرد: نماینده‌ای که موضع محکمی درباره فتنه سال 88 ندارد آرمان مشخصی ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: ملتی که با رای به نمایندگان آنها را به مجلس فرستادند دارای آرمانهای مشخص و واضح هستند، یک نماینده مجلس نمی‌تواند از آرمان قرآنی و انبیاء فاصله بگیرد.
وی رسالت انقلاب را صدور آرمانهای نظام به اقصی نقاط دنیا برشمرد و گفت: رسالت انقلاب ما برافراشته شدن پرچم اسلام در جهان و نابودی اسرائیل است نماینده‌ای که با این اهداف بیگانه باشد نمی‌تواند نماینده امت اسلام به شمار آید.
امام جمعه قزوین درباره ویژگی‌های یک نماینده عنوان کرد: اصل رسالت نمایندگان قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین است بسیاری از قوانین به واسطه خوب اجرا نشدن برای جامعه مشکل ساز می‌شود.
وی اضافه کرد: به دلیل اجرانشدن قانون معضلاتی چون بیکاری، راکد ماندن صنایع بزرگ و کوچک در جامعه ایجاد شده است.
عابدینی درباره وظیفه نمایندگان خبری رهبری اذعان کرد: نمایندگان خبرگان رهبری برنامه‌هایشان به صورت روزانه و فعال دائمی نیست این افراد نگاه کلی به نظام ولایی و مراقبت از جایگاه ولایت و رهبری است تا اینکه زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار