مدیر کارگروه نمایشگاهای سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: جزء ۳۰ قرآن کریم در نمایشگاه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کتابت می‌شود.
کد خبر: ۱۴۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ 21 December 2015
مدیر کارگروه نمایشگاهای سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: جزء ۳۰ قرآن کریم در نمایشگاه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کتابت می‌شود.

مجید میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: 15 غرفه در مجتمع فرهنگی هنری انتظار و 12 غرفه در مجتمع خدماتی رفاهی بعثت با رویکرد ارائه عملکرد، خدمات فرهنگی، قرآنی و آموزش در قالب نمایشگاهی در حاشیه برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آماده بازدید مدعوین و متسابقین است.

مدیر کارگروه نمایشگاهای سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به اینکه غرفه ویژه کودکان و نوجوانان با رویکرد آموزشی و غنی‌سازی اوقات در کنار سالن مسابقات در نظر گرفته شده است، گفت: مجربترین آموزشیاران و مربیان کودک و نوجوان کلاس‌های قرآنی را در این غرفه‌ها برگزار می‌کنند و براساس برنامه‌ریزی‌ها هر روز هفت مهد قرآنی در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

میرزایی یکی دیگر از غرفه‌های نمایشگاه مسابقات قرآن کریم را غرفه نمایش آثار فاخر مرحوم حضرت آیت‌الله سیدمرتضی نجومی بیان کرد و افزود: در این نمایشگاه علاوه بر نمایش تعدادی از آثار، خوشنویسان بنام و اساتید این فن به کتابت وحی و جزء 30 قرآن کریم در کنار سالن مسابقات می‌پردازند.

وی بیان کرد: از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه معرق آینه کاری، معرق چوب و منبت کاری است که تمام این آثار روی آیات قرآن کریم کار می‌کنند.

میرزایی به گزارش عملکرد مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه در قالب این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: مؤسسات قرآنی که نظر اجرایی و فنی از برترین‌های استان هستند در این دوره از نمایشگاه شرکت و نسبت به ارائه عملکرد خود اقدام می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار