فرمانده انتظامی استان، از کشف دو تن و ۱۸۶کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد. با تلاش مأموران سه تن از اعضاء یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و ۹۱۴ کیلوگرم تریاک و ۸۳۰ کیلوگرم حشیش که در باغ دپو شده بود از قاچاقچیان کشف شد.
کد خبر: ۱۴۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱ 20 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی گفت: در راستای مبارزه بی امان با مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، پلیس استان از فعالیت یک باند بزرگ مواد مخدر در سطح شهرستان میناب مطلع و رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار داد.
 
وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان میناب با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، با اقدامات فنی و اطلاعاتی، محل اختفاء قاچاقچیان را در باغی در روستای «تم بانو» میناب، شناسایی و طی هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی، نسبت به دستگیری سوداگران اقدام کردند.
 
سردار ملکی با اشاره به اجرای عملیات موفق پلیس و غافلگیر کردن قاچاقچیان در مخفیگاه خود تصریح کرد: با تلاش مأموران سه تن از اعضاء یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و ۹۱۴ کیلوگرم تریاک و ۸۳۰ کیلوگرم حشیش که در باغ دپو شده بود از قاچاقچیان کشف شد.
 
 وی گفت: طی عملیاتی دیگر، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی کنجی «خمیر» حین کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه پیکان وانت مشکوک شدند و پس از یک تعقیب و گریز کوتاه آن را متوقف و در بازرسی از خودرو، ۲۵۶ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
 
سردار ملکی تصریح کرد: همچنین مأموران انتظامی استان طی ۲۴ ساعت گذشته حین کنترل محورهای مواصلاتی، با توقیف سه دستگاه خودرو ، ۱۴۲ کیلوگرم تریاک و ۴۴ کیلوگرم حشیش را کشف و ۶ متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار