پلیس راهور ناجا اعلام کرد عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراهها و بزرگراه ها و محور هایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۰ 18 March 2015
تابناک بوشهر: پلیس راهور ناجا اعلام کرد برای ایام نوروز 31 محور دارای ممنوعیت و محدودیت تردد هستند. به گفته پلیس راهور ناجا تمامی رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامیکه فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد تریلر، کامیون و کامیونت اعمال می‌شود مجاز به تردد نیستند.

پلیس راهور ناجا اعلام کرد عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراهها و بزرگراه ها و محور هایی که ضرورت ایجاب  کند ممنوع خواهد بود.
 
در تمامی محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود عبور و مرور انواع تریلر ، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امرمستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می‌شودکه مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا شده و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

بر اساس اعلام پلیس راهور ناجا، در محور های اصلی استان بوشهر تردد انواع کامیون های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت 7صبح مورخ 27/12/93 الی ساعت 24 مورخ 14/01/94 ممنوع است.
 
 
منبع: تابناک
برچسب ها: ممنوعیت تردد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار