کد خبر: ۱۴۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 08 December 2015

در ادامه سفر یک‌روزه اسحاق جهانگیری به البرز، معاون اول رئیس جمهور هم‌اکنون در نمایشگاه پژوهش و فناوری حضور یافته و از آخرین دستاوردهای مراکز تحقیقاتی و علمی این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، معاون اول رئیس جمهور در این بازدید از نزدیک با پژوهشگران و محققان در این استان آشنا شد و با آنان گفت‌وگویی کوتاه کرد.

سیدحمید طهایی استاندار البرز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های اولویت‌دار در استان البرز تبدیل علم به تولید سرمایه و ثروت است.

وی ادامه داد: این اقدام علاوه بر توسعه استان می‌تواند نقش بسیار مهمی را در توسعه کشور و ارتقای اشتغال برای جوانان داشته باشد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: استان البرز با داشتن مراکز علمی و تحقیقاتی یکی از قطب‌های مهم علم و دانش در کشور محسوب می‌شود که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود به سمت شکوفایی بیشتر گام برداریم.

طهایی تأکید کرد: در هفته پژوهش در قالب نمایشگاهی، دستاوردهای محققان گرد‌ هم جمع شد تا ضمن مبادله فکری علوم، تحقیق و پژوهش در خدمت جامعه به کار گرفته شود و علم به فن و ثروت تبدیل گردد.

استاندار البرز با تأکید بر نهادینه کردن پژوهش در جامعه تصریح کرد: مبنای تصمیم‌گیری‌ها باید با کار تحقیقاتی باشد تا بتواند گامی مهم در جهت رفع مشکلات مردم محسوب شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه بازاری برای رونق فکر و اندیشه و طرح ایده‌ها و بازاریابی دستاوردهای علمی خواهد بود، گفت: باید مسیر تحقیق و پژوهش را در بین جوانان بیشتر فراهم کنیم.

در دومین نمایشگاه فناوری و پژوهش در استان البرز آخرین دستاوردهای علمی در بخش فن بازار و تولیدات پژوهشی در قالب 50 غرفه در معرض دید قرار گرفت.

این نمایشگاه فردا به کار خود پایان خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار