به همین دلیل تردد خوردروها به ویژه اتوبوس‌های مسافربری در آزادراه کرج - قزوین تردد داشتند، توسط پلیس راه تا اطلاع‌ ثانوی ممنوع اعلام شد.
کد خبر: ۱۴۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱ 07 December 2015
به گزارش تابناک – البرز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از اسکان 400 مسافر در راه مانده در این استان خبر داد.
به دنبال بارش شدید باران در نقاط مختلف استان‌های البرز و قزوین که از شب گذشته آغاز شده و تاکنون در محورهای کوهستانی ادامه دارد،
پلیس راه ساعاتی قبل تردد در محور کرج – قزوین را به دلیل شدت بارش برف و کولاک مسدود کرد.
به همین دلیل تردد خوردروها به ویژه اتوبوس‌های مسافربری که در این محور تردد داشتند، توسط پلیس راه تا اطلاع‌ ثانوی ممنوع اعلام شد.
بنابراین ده‌ها خودرو و اتوبوس هم اکنون در آزادراه کرج – قزوین متوقف شده‌اند.
در این ارتباط مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: به دنبال مسدود شدن محور کرج – قزوین، هلال احمر بلافاصله اقدامات لازم برای اسکان مسافران در راه مانده را انجام داد.
احسان نصری اظهار داشت: در حال حاضر 250 مسافر در مسجد کمالشهر و 150 مسافر نیز در مسجد پایانه شهید کلانتری اسکان داده شده‌اند.
وی بیان داشت: همچنین تا این لحظه 100 تخته پتو در مسجد کمالشهر و 80 تخته نیز در مسجد پایانه شهید کلانتری در میان مسافران توزیع شده و آمادگی کامل برای اسکان و توزیع آب و غذا در میان آنها داریم.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان گفت: هم اکنون اقلام مورد نیاز  مسافران در راه مانده آماده شده و منتظر اعلام نظر دستگاه‌های مربوطه برای توزیع هستیم.
نصیری در پایان گفت: مسافران در راه مانده نگرانی نداشته باشند و هلال احمر آمادگی هرگونه امدادرسانی و خدمات‌ را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار