تردد در دو محور قزوین ممنوع شد
رئیس پلیس راه استان قزوین تاکید کرد: به دلیل بارش شدید برف تردد در محورهای مواصلاتی قزوین زنجان و قزوین آوج ممنوع است.
کد خبر: ۱۴۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 07 December 2015
به گزارش تابناک از قزوین، بارش برف پاییزه از دیروز در قزوین آغاز شد و تردد در بسیاری از مسیر های ارتباطی استان و راه های اصلی و فرعی را با مشکل مواجه کرده است .

بارش برف در قزوین موجب مسدود شدن بسیاری از مسیر های اصلی شده است و به همین دلیل مدارس بسیاری از مناطق شهری و روستایی قزوین نیز تعطیل شد.

بهرام زینلی رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار داشت:به دلیل بارش شدید برف و کولاک در استان قزوین به ویژه راه‌های مواصلاتی این استان، تردد وسایل نقلیه در دو محور قزوین ممنوع شد.

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: تردد وسایل نقلیه در محور قزوین_آوج و قزوین_ زنجان ممنوع شده است تا شرایط این راه‌ها به صورت مطلوبی برای تردد وسایل نقلیه درآید.

وی با بیان این نکته که تردد وسایل نقلیه از این دومحور ممنوع است، عنوان کرد: مسافرانی که قصد تردد از این محورها را دارند در مکان مناسب استراحت کرده تا شرایط مناسب تردد وسایل نقلیه در این محورها برقرار شده و اجازه تردد آن صادر شود.

زینلی گفت: از رانندگان و مسافران درخواست می‌شود تا در هنگام تردد از محورهای مواصلاتی به ویژه محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

استان قزوین با 217 کیلومتر آزاد راه و هم‌چنین 207 کیلومتر بزرگ‌راه در مسیر ارتباطی بیش از 11 استان کشور قرار دارد.

جانشین ستاد مدیریت بحران استان قزوین گفت: سه هزار در راه مانده در مسیرهای ارتباطی این استان که از روز گذشته شاهد کولاک و بارش برف بودند در مساجد و مدارس قزوین اسکان داده شدند.

منوچهر حبیبی افزود: از روز گذشته جاده قدیم قزوین-رشت، آوج به رزن و آزادراه قزوین-زنجان به علت کولاک شدید مسدود و عبور خودروهها در آن ممنوع شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه در راه ماندگان در مناطق مختلف استان از جمله قزوین، تاکستان و آوج اسکان داده شده اند، اظهار کرد: راهداران می کوشند مسیرهای یاد شده را بازگشایی کنند.

وی اظهار کرد: به منظور رسیدگی به در راه ماندگان احتمالی و ارائه خدمات رسانی مناسب به مردم تمامی نیروهای امدادرسان و عضو شورای مدیریت بحران استان قزوین از جمله جمعیت هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و عوامل راهداری اداره کل راه و شهرسازی در آماده باش کامل به سر می برند.

بارش برف در برخی نقاط استان قزوین از روز گذشته اغاز شده است وهواشناسی پیش بینی کرده تا ظهر امروز دوشنبه ادامه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار