ثابتی در مصاحبه مفصل خود همه مسئولان استان،که ارشد آن ها که استاندار باشند تا تاجگردون نماینده شهرستان گچساران و باشت و همینطور کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه بویراحمد را مورد نکوهش قرار داد و اظهار نظر های آن ها را در رابطه با حادثه 8 آذر یک طرفه و غیر واقع خطاب کرد.
کد خبر: ۱۴۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 06 December 2015
مجید ثابتی،مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران در گفت وگویی با سایت صبح زاگرس سخنانی را بیان کرده است که جالب توجه هستند.
 ثابتی در مصاحبه مفصل خود همه مسئولان استان،که ارشد آن ها که استاندار باشند تا تاجگردون نماینده شهرستان گچساران و باشت و همینطور کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه بویراحمد را مورد نکوهش قرار داد و اظهار نظر های آن ها را در رابطه با حادثه 8 آذر یک طرفه و غیر واقع خطاب کرد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران در گفت و گو با صبح زاگرس نسبت به ضرب و شتم دانشجوی دختر در دانشگاه آزاد یاسوج واکنش نشان داد.

مجتبی ثابتی زیر باد کتک قرار گرفتن یک دختر محجبه دانشجو در دانشگاه آزاد یاسوج را اوج وقاحت و داعش صفتی این آقایان دانست و افزود: این مایه بی شرمی است که یک دختر لرزاده و محجبه را در دانشگاهی که پسوند آزاد اسلامی را برای خود یدک می کشد به باد کتک می گیرند و کسی نیست که از حق او دفاع کند.

وی ابراز کرد:اُف به این سیاسیون و جوانانی که امروز دم از سیاست و فرهنگ می زنند اما در برابر بی حرمتی به ناموس خود ساکت نشسته اند و سنگ یک فتنه گر را به سینه خود می زنند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران هتک حرمت به یک دختر محجبه را اوج بی غیرتی و اوج دیو سالاری مدعیان دروغین حقوق بشر در مجموعه ای به نام دانشگاه آزاد دانست و بیان کرد:این انسانیت نیست که به دختر دانشجو و محجبه ای از سلاله حضرت فاطمه(س) است، در اربعین حسینی توهین شود و مسئولان ما کور و کر شوند و سکوت کنند.

ثابتی پسوند اسلامی را حرفی اضافی و لغتی بی معنا برای این دانشگاه دانست و افزود: در نظام جمهوری اسلامی هستیم و در دانشگاهی که پسوند اسلامی را برای خود یدک می کشند و از همه مهمتر دانشگاهی که رئیس آن یک طلبه است، اما در اوج بی شرمی می بینیم که مسئولان این دانشگاه طرفدار فتنه شده اند و از یک فتنه گر محکوم شده دفاع می کنند.
وی با بیان اینکه اینها توحش به سیاست انقلاب اسلامی دارند، بیان کرد: کجای انقلاب اسلامی مجادله سیاسی رفتار خشن و فیزیکی در برابر جبهه مخالف را می طلبد، که همه به عینه دیدند که چگونه دانشجویان را جیره خواران این گروه به زیر مشت و لگد گرفتند.

ثابتی ابراز کرد:این آقایان که امروز با نام فرهنگ و سیاست وارد شده اند به دنبال جریان سود لیبرالیسمی خود هستند.

وی به سخنان شهید مدرس که فرمودند "سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست اشاره کرد افزود: تفکرات و شیوه برخورد این انجمن نشان داده است که این انجمن یک انجمن غربی است و سیاست آن سیاسی اسلامی نیست.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران گفت: سیاستی که می گوید نباید در برابر تعرض به خواهر دانشجوی خودت عملی قائل شوی، سیاست انگلیسی و همان راهبرد تساهلی تسامح لیبرال دموکراسی غربی است.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران با انتقاد از سخنان و تفکرات برخی از این آقایان در محکوم کردن بچه های انقلابی و از جمله بسیج دانشجویی در این دانشگاه گفت: آقایانی مثال تاجگردون و باقر موسوی یک طرفه سخن می گویند و حاضر نیستند در یک محفل دانشجویی مناظره کنندو یک طرفه به قاضی می روند و همان تفکرات اوایل اسلام را علم کرده اند. آنها اساسا قایل به دیالوگ نیستند و اصرار به مونولوگ هستند.
ثابتی رفتار تاجگردون در محکوم کردن مخالفان این جلسه را یک جانبه گری و زود به قاضی رفتن وی دانست و افزود: این آقایان اگر راست می گویند چرا در میدان علمی نمی آیند و سخن نمی گویند.

وی با بیان اینکه میدان یک جانبه گری و تقابل گویی حدی دارد، ابراز کرد: آقای تاجگردون اگر راست می گوید و خودش را هر روزی وکیل الدوله هر گروهی می داند، اول به سئوالهای ساده مردم خودش جواب بدهد بعد بیاید از نفاق حرف بزند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران با انتقاد از تفکرات خلاف واقع نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و موضوع گیری وی در مقابل بسیج دانشجویی گفت: آقای تاجگردون به دنبال نفاق است و در ظاهر چیزی میگوید اما در عمل کاری دیگری را انجام می دهد.

ثابتی تاجگردون را فردی از یار مانده و به دوست نرسیده دانست و افزود: آقای تاجگردون را چه کسانی قبول دارند؟ آیا اصلاح طلبان یاران غار وی و یا حتی اصوالگرایانی که به وی میدان دادند و وی را رئیس کمیسیون برنامه و بودجه کردند قبول دارند و ایشان را فردی گفتمانی می دانند؟
ثابتی سخنان تاجگردون در مورد خودسر خواندن گروههای انقلابی را شبیه یک جکُ تلخ دانست و افزود: نوع عملکرد و جکُ های سیاسی وی حتی کام اصلاح طلبان را تلخ کرده است.
وی به سخنان سید باقر موسوی دیگر فعال اصلاح طلب در رابطه با موضوع و حوادث دانشگاه آزاد یاسوج اشاره کرد و گفت: سخنان سید باقر موسوی یک سخن کهنه و نخ نما شده از دوران و تفکرات لیبرالیسمی وگفتمان مدنی خاتمی است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران ابراز کرد: سخنانی که امروز موسوی و تاجگردون می زنند همان سخن هایی است که امروز مهاجرانی، نجفی و گنجی ها ی اپوزیسون خارج نشین می زنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار