جانشین فرمانده سپاه امام سجادهرمزگان با بیان اینکه تشییع پیکر شهید مدافع حرم دربندرعباس برگزار شد، گفت: فرزند ۷ساله شهید عبدالحمیدسالاری به گونه ای تربیت شده که برای اهل بیت مداحی می کند.
کد خبر: ۱۳۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶ 05 December 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ علی علی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: عبدالحمید سالاری اهل سردر روستای سیرمند حاجی آباد است که به عناون مدافع حرم به شهادت رسیده است. وی دارای دو فرزند است.
 
جانشین فرمانده  سپاه امام سجاد استان هرمزگان  اظهار کرد: مجموعه ی تحت عنوان ستاد شهدای مدافعین حرم در استان هرمزگان تشکیل شده که این ستاد کلیه کارهای پشتیبانی اطلاع رسانی، تشییع و تدفین شهید، مراسمات ویژه انجام می دهد و به جمع بندی آثار و وصیت نامه های شهید می پردازند تا به مردم جامعه ارائه دهند.
 
سرهنگ علینژاد گفت: شهید عبدالحمید سالاری به پدر و مادر خود احترام ویژه قائل بوده و برای دفاع از انقلاب اسلامی، ارزشهای دینی و ارزشهای انقلابی در راه دفاع از حرم ولایت و ائمه معصومین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
وی افزود: مادر فرزند شهید روحیه خوبی داشت و این افتخار را داشت که پسرش در راه امام حسین (ع)به شهادت رسیده است.
 
جانشین فرمانده  سپاه امام سجاد هرمزگان یادآور  شد: عدالحمید سالاری فرزند هفت ساله خود را به گونه ای تربیت کرده که برای اهل بیت مداحی می کند و از شاگردان بسیار خوب مدارس تیزهوشان است.
 
سرهنگ علینژاد خاطرنشان کرد:حضور و آحاد مردم نشان از روحیه انقلابی، ایثارگری، عشق و علاقه مندی به شهدا و پایبند به اصول نظام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار