مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی بومی زنان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴ 01 December 2015
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، زهرا یعقوب نژاد در حاشیه برپایی  نمایشگاه صنایع دستی و دریایی بومی استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: حضور هنرمندان زن در حوزه فرهنگ و هنر اصیل این استان درمعرفی صنایع دستی و دریایی بسیار چشمگیر و موثر است.
 
وی افزود: زنان هرمزگانی با حضور در نمایشگاه های ملی و بین المللی همیشه نشان داده اند به خوبی از توانمندی ها و ظرفیت های  قابل توجه ای برخوردارند و می توانند در این عرصه بسیار موثر باشند.
 
رئیس دانشکده فنی حرفه ای دختران فاطمیه بندرعباس که متولی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان هرمزگانی در مجلس شورای اسلامی بود نیز در این خصوص گفت: این نمایشگاه در یک نگاه دستاوردهای زنان هرمزگانی در بخش های صنایع دستی، حصیری ، صنایع دریایی ، صدف کاری و تابلوهای طراحی شده با خاک های رنگی جزیره هرمز را به نمایش درآورد.
 
آریانا ادامه داد: به دلیل قابلیت های بالای توانمندی زنان هرمزگانی این نمایشگاه مورد استقبال نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
 
این نمایشگاه که در محل مجلس شورا ی اسلامی برگزارشد مورد توجه و تقدیر حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، قشقایی معاون وزارت امور خارجه و نمایندگان خانه ملت قرارگرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار