محسنی بند پی: برای دانش آموزانی که دچار آتش سوزی شده اند بیمه عمر و بیمه سرمایه را بررسی میکنیم و هرکدام که به نفع این دانش آموزان باشد را در نظر میگیریم .
کد خبر: ۱۳۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱ 30 November 2015

نتیجه تصویری برای محسنی بند پی

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، با حضور معاون وزیر و ریاست سازمان بهزیستی کشور جلسه ای با حضور دانش آموزان حادثه دیده شین آباد که در 15 آذر ماه 91 دچار آتش سوزی شده بودند برگزار شد این جلسه در سالن کنفرانس فرمانداری ترتیب یافت که والدین دانش آموزان نیز حضور داشتند.

در این جلسه محسنی بند پی حادثه شین آباد را حادثه دلخراش و اندوهگینی دانست وبرای بازگرداندن روحیه ی اجتماعی و عاطفی تاکید و نسبت به مداوای کامل این دانش آموزان قول مساعدت داد وی افزود :سوختگی آثار سوروانی و عاطفی دارد و باید چند وجهی دیده شود.

وی اضافه کرد : برای دانش آموزانی که دچار آتش سوزی شده اند بیمه عمر و بیمه سرمایه را بررسی میکنیم و هرکدام که به نفع این دانش آموزان باشد را در نظر میگیریم .

وی از صدور کارت معلولیت جهانی تا 15 دیماه سالجاری برای این دانش آموزان نیز خبر داد و گفت : با داشتن این کارت که جهانی بوده از مزایای سفر و خدمات بهره مند خواهند شد.

محسنی بند پی بیان کرد : مرکز مشاوره و تجهیزات مورد نیاز این دانش آموزان بصورت مستمر و پایدار در شهرستان پیرانشهر احداث خواهد شد.

وی از مستمری بگیری این دانش آموزان طبق قانون کار خبر داد و افزود : 80 میلیارد ریال مستمری این دانش آموزان تخصیص داده شده است.

ایشان در پایان برای احداث ساختمان معلولین 500 میلیون ریال اعتبار تخصیص داد.

نوسودی فرماندار پیرانشهر نیز گفت : از اول حادثه شین آباد تا به امروز بهزیستی 10 میلیارد ریال کمک نقدی کرده و دانش آموزان از مستمری 600 هزار تومان الی 900 هزار تومان در ماه استفاده خواهند کرد و تمام تلاش برای رفع مشکلات این عزیزان در اولویت کاری می باشد.

اردوان نوسودی اعلام کرد : لازم است جهت ایجاد توانمند سازی و یادگیری مهارت در خارج از وقت مدرسه مکانی در شهرستان توسط بهزیستی دایر شود تا در آتی این دانش آموزان مهارت در یک رشته دلخواه بدست آورند چون در روحیه این دانش آموزان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

فرماندار پیرانشهر استمرار جراحی برای سلامتی جسمی این دانش آموزان حادثه دیده را خواستار شد.

خضری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در این جلسه نسبت به رفع مشکلات دانش آموزان حادثه دیده تاکید کرد و گفت : حادثه شین آباد حادثه بزرگ و اندوهگینی بود که باید برای رفع مشکلات جسمانی و روانی این دانش آموزان شبانه روز کمک کنیم که تا به امروز قریب به 90 میلیارد ریال صرف دیه ، هزینه های پزشکی و جراحی این عزیزان شده است.

در پایان کارت سپرده گذاری 150 میلیون ریالی به همراه یک عدد تبلت به این دانش آموزان اهدا شد.


خبرنگار: رضا سلیمانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار