مریم ایراندوست اظهار کرد : همچنین خشنودم که با گذشت 12 سال از حضور تیم بانوان ملوان در لیگ اول کشور از زحمات این بازیکنان قدر شناسی می شود.
کد خبر: ۱۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶ 14 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، باشگاه ملوان ، نایب قهرمانی بانوان ملوان در لیگ برتر بانوان ایران را با برگزاری مراسمی جشن گرفت.

به گزارش روز شنبه، سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی ، سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان در این مراسم گفت: امروز خوشحالم که مسوولان ، فوتبال بانوان را باور کرده اند .

مریم ایراندوست اظهار کرد : همچنین خشنودم که با گذشت 12 سال از حضور تیم بانوان ملوان در لیگ اول کشور از زحمات این بازیکنان قدر شناسی می شود.

وی یادآور شد: این بازیکنان 11 ماه از سال را به خاطر عشق به فوتبال و باشگاه ملوان تلاش می کنند و این ارزشمند و قابل تقدیر است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان خاطرنشان کرد : همیشه آرزو داشتم روزی روی چمن ورزشگاه تختی قدم بزنم و خوشحالم که تیم بانوان راه اندازی شد و بازیکنان گیلانی از این فرصت استفاده کردند تا مسوولان فوتبال بانوان را باور کنند. 

وی در خاتمه افزود : از آقای محجوب مالک باشگاه ملوان بابت زحمات زیادی که برای این تیم کشیدند و قراردادهای بازیکنان را پرداخت کردند قدردانی می کنم و از آقای امجد و باشگاه بزرگ ملوان هم برای برگزاری این مراسم متشکرم.

همچنین در بخش دیگری از مراسم رییس هیئت فوتبال بندرانزلی در سخنانی گفت: ما با برگزاری جلسات در استان و شهرستان همیشه به دنبال رفع مشکلات بانوان بودیم .

محمود رمضانی با بیان این که تیم بانوان ملوان زحمات زیادی برای افتخارآفرینی شهر می کشند تصریح کرد : تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بازیهای بانوان در ورزشگاه تختی و با حضور هواداران این تیم برگزار شود .

وی متذکر شد : در اینجا باید از آقای محجوب مالک باشگاه ملوان تشکر ویژه نمایم چون زحمت تمام مخارج این تیم را کشید و قراردادهای این بازیکنان را پرداخت کرد. 

در ادامه کلیپهایی از تیم بانوان و بازیهای آنان پخش شد و نصرت ایراندوست پدر معنوی تیم بانوان ملوان با اشاره به تشکیل این تیم در سال 83 با کمک نیروی دریایی گفت: خوشحالم که تیم ملوان روند رو به رشدی را دنبال می کند و نتایج خوبی کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد : این دختران در طول فصل زحمتهایی زیادی می کشند ما بازیکنان خوبی از سراسر ایران و گیلان داریم که همگی با عشق فوتبال بازی می کنند .

ایران دوست با اشاره به این که تیم بانوان طرفداران بسیار زیادی دارد که در بازیهای خانگی از این تیم حمایت می کنند با برد این تیم خوشحال می شوند و خیلی از آنها در خارج از کشور با قهرمانی فصل پیش در جام حذفی پیام تبریک فرستادند ابراز امیدواری کردهمیشه گرمای دل مسوولان متوجه این تیم شود.

وی با آرزوی ادامه قهرمانی ها برای تیم ملوان گفت : از محجوب بعنوان حامی این تیم برای این که تلاش می کند دختران بتوانند با خیالی راحت به فوتبال بپردازند و در مسیر تندرستی گام بردارند قدردانی کرد .

در پایان این مراسم صفر جعفرزاد رییس اداره ورزش و جوانان و مه سیما نصیری و فخر سادات خاکپور عضو شورای شهر بندرانزلی مدالهای بازیکنان ملوان را اهدا کردند و جام قهرمانی توسط صفر جعفرزاد به مریم ایراندوست و بازیکنان ملوان اهدا شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار