فرماندار نوشهر گفت: موفقیت تیم دیپلماسی ایران، جهان را متحیر کرد.
کد خبر: ۱۳۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 26 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، علی شادمان ظهر امروز در مراسم تجمع بزرگ بسیجیان نوشهر که به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه بسیج همواره در میدان حاضر است، اظهار کرد: ابتکاری که امام (ره) برای تاسیس بسیج در نظر گرفت بسیار نیکو است و امروز بسیج الگویی برای اجرای برنامه‌های داخلی و حتی در عرصه‌های بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار و صلابت ایران در عرصه‌های بین‌المللی قابل مشاهده است، افزود:‌ تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور ما با گروه 1+5 که همه سیاست‌مداران آن بالاترین سطح علوم آکادمیک و دانشگاهی را پشت سر گذاشته بودند و سال‌ها تکنیک‌های اطلاعاتی و امنیتی را سپری کردند تا بتوانند دنیا را تحت سلطه خود در آورند اما موفقیت تیم دیپلماسی ایران، جهان را متحیر کرد.

فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه حضور مقتدرانه بسیج در میادین مختلف، سبب دل‌گرمی مسئولان در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی است، خاطرنشان کرد:‌ امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که هر جا نیاز به تصمیم‌گیری‌های مهم باشد اگر جای ایران مشهود نباشد، به تفاهم دست پیدا نمی‌کند.

وی تصریح کرد: جوانان ما در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادگی و جان‌فشانی کردند و ملت ایران را به همگان پرصلابت و مقتدر نشان دادند.

شادمان با بیان اینکه مردم بزرگ‌ترین سرمایه‌ مسئولان هستند، اظهار کرد: شهرستان نوشهر با داشتن ظرفیت‌های بسیار مهم و فراوانی که در زمینه‌‌های مختلف دارد و نیز فاصله کوتاه این شهرستان با پایتخت، فرصت بسیار گران‌بهایی که به توسعه و آبادانی منطقه شتاب بیشتری بخشید.

وی در پایان گفت: همه باید برای شناسایی ظرفیت‌های مهم نوشهر در راستای توسعه در حوزه‌های مختلف زیرساختی کمک کنیم و با یک همت جمعی به سوی توسعه و پیشرفت نوشهر گام برداریم.

به گزارش فارس، در پایان مراسم تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان نوشهر که با حضور مسئولان شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی، پلیس راهور، بسیج ادارات و نهادها در یکی از خیابان‌های این شهر برگزار شده بود، شرکت‌کنندگان به سمت گلزار شهدای نوشهر رفتند و مراسم غبارروبی و عطرافشانی‌ را انجام دادند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار