کد خبر: ۱۳۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱ 24 November 2015

استاندار البرز گفت: مسئولان نگاه ویژه‌ای را به رفع مشکلات مردم داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ سید حمید طهایی ظهر امروز در دیدارهای مردمی ضمن بررسی مشکلات مردم از سوی مسئولان گفت: مسئولان باید نگاه ویژه و اساسی را بر رفع مشکلات داشته باشند و مهمترین اولویت خود را خدمت به مردم و توسعه خدمات بدانند.

وی با بیان اینکه مسئولان در دستگاه‌های مختلف وظیفه دارند تا مشکلات را شناسایی کنند افزود: مدیران در دستگاه‌های مختلف وظیفه خطیری را به عهده دارند که باید با برنامه‌ریزی‌های لازم در این مسیر موفق عمل کنند تا رضایت مردم را به همراه داشته باشند.

استاندار البرز با بیان اینکه استان البرز دارای مشکلات و کمبودهایی در بخش زیرساخت‌ها است ادامه داد: باید از ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف استفاده کرد و خدمات را در این استان به استانداردها نزدیک کرد.

وی ادامه داد: مسئولان باید دیدارهای چهره به چهره با مردم را در برنامه‌های کاری خود قرار دهند و برای رفع مشکلات مردم برنامه‌ریزی دقیق و اصولی داشته باشند.

در این دیدارها که جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند در گفت‌وگو چهره به چهره با مردم ضمن استماع مشکلات و درخواست‌های مردم مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دادند.

در این دیدارها استاندار البرز نیز با 30 نفر از مردم دیدار کرد و از نزدیک با مشکلات و خواسته‌های آنان آشنا شد و دستورات لازم برای پیگیری مطالبات مردم را صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار