معاون بهداشت و درمان سپاه امام سجاد(ع) از افتتاح بیمارستان صحرایی در بخش لیردف جاسک از سوم آذرماه به مدت چهار روز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴ 24 November 2015
کرامت شول، معاون بهداشت و درمان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با سایت محلی هرمز با اشاره به افتتاح بیمارستان صحرایی در بخش لیردف شهرستان جاسک گفت:این بیمارستان صحرایی از سوم آذرماه به مدت چهار روز با دو تیم پزشکی و حضور بیش از ده پزشک متخصص در زمینه قلب، اطفال، زنان، داخلی، کلیه، مغز و اعصاب، جراحی عمومی، چشم پزشک، طب فیزیکی، پوست، اعصاب و وروان، دندانپزشکی، روان شناس، رادیولوژی ، آزمایشگاه و داردوخانه خدمات ارائه می شود.
 
   وی هدف از برپایی بیمارستان های صحرایی را کم کردن هزینه های درمانی و ارائه بالاترین سطح خدمات در مناطق محروم دانست و اظهار کرد:پیش بینی می شود بیش از 3 هزار نفر از خدمات این بیمارستان استفاده نمایند.
 
   معاون بهداشت و درمان سپاه امام سجاد(ع) افزود:اعزام تیم پزشکی به منطق کم برخوردار و محروم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که نگذارید مردم غیر از ناراحتی و درد مشکل هزینه درمان داشته باشند، است .
 
   وی با بیان اینکه حضور حداکثری بسیج برای ارائه خدمت به مردم برنامه سال بسیج است، تصریح کرد:بیمارستان های صحرایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس ، بیمارستان شهید محمدی، بیمارستان خلیچج فارس،صاحب الزمان ، بسیج جامعه پزشکی برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار