اثرات مثبت اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در اقتصاد کشور
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اثرات مثبت اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: نظام توزیع ثروت دچار تحول شده و اقتصاد به سمت واقعی شدن پیش می رود.
کد خبر: ۱۳۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 20 November 2015
به گزارش تابناک تبریز، احمد علیرضابیگی که  در دیدار با جوانان شهرستان جلفا سخن می گفت؛ با اعلام این مطلب گفت: توسعه سرمایه گذاری نیازمند فضای مثبت و تامین اطمینان خاطر سرمایه گذاران است.

وی افزود: بیگی خاطرنشان کرد: اکنون مسیر تزریق ثروت همه ملت ایران را دربرگرفته است به طوری که تنها در آذربایجان شرقی 850 هزار خانوار یارانه نقدی دریافت می کنند.

وی تاکید کرد: ثروتی که از این منبع وارد زندگی مردم می شود نیازمند مدیریت صحیح و هدایت آن به سمت تولید است و این توانمندی باید در مردم ایجاد شود.

بیگی با اشاره به این که استان آذربایجان شرقی جزو سه استان برتر در جذب سرمایه گذاری خارجی است اظهار داشت: اقبال سرمایه گذاران به حضور در آذربایجان شرقی توفیقات بزرگی را در این زمینه ایجاد کرده به طوری که تاثیرات مثبت آن در تحقق اشتغال زایی تعهد شده در استان خود را نشان داد.

استاندار سابق آذربایجان شرقی با بیان این که جوانان در طول تاریخ انقلاب کارهای بزرگی کرده اند اظهار داشت: امروز دفاع از کشور در عرصه اقتصاد و تولید مورد انتظار است و جوانان باید همچون صحنه دفاع مقدس در این عرصه نیز نقش آفرینی کنند.

وی با تاکید بر ایجاد یک نگرش صحیح به موضوع اشتغال در بین جوانان گفت: اشتغال می تواند با ابتکار عمل و استفاده بهتر از امکانات موجود شکل بگیرد؛ لکن فرهنگ حاکم در جامعه فضای دیگری را در زمینه اشتغال ایجاد کرده است.

بیگی با بیان این که توسعه اشتغال نیازمند مهارت و لحاظ کردن نیاز بازار است افزود: اکنون با وجود آموزشگاه های متنوع فنی و حرفه ای، امکان حرفه آموزی و کسب مهارت برای جوانان فراهم است.

وی با اشاره به برخی سیاست های آموزشی دانشگاه آزاد که بدون توجه به بازار کار و صرف برای دستیابی به ثروت اجرا شد گفت: باید قوانین عرضه و تقاضا را در موضوع اشتغال پذیرفت و از استعدادهای جوانان در مسیر درست استفاده کرد.

بیگی با بیان این که مدیریت صحیح منابع توسط دولت موجبات دلگرمی و امیدواری مردم به ویژه جوانان را فراهم کرده اضافه کرد: مسکن مهر از جمله کارهای بزرگ بود که دغدغه جوانان را برای تامین مسکن برطرف کرده است.

وی افزود: تنها در آذربایجان شرقی 73 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که 51 هزار واحد آن باید تا پایان سال افتتاح شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اثرات مثبت اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: نظام توزیع ثروت دچار تحول شده و اقتصاد به سمت واقعی شدن پیش می رود.

وی افزود: برای توسعه اقتصادی و تحقق وعده دولت در برقراری عدالت اجتماعی ناچار به اجرای طرح هدفمندی یارانه ها بودیم و دولت نیز با همین باور و علیرغم تبلیغات منفی آن را به مرحله اجرا درآورد.

علیرضابیگی در پایان با اشاره به تحولات منطقه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اکنون فراگیر شده و اثرات خود را در خیزش اسلامی ملت های مظلوم منطقه نشان می دهد.

وی با اشاره به تبلیغات منفی دشمن در مسأله هسته ای کشورمان گفت: تلاش جمهوری اسلامی برای دستیابی به سلاح هسته ای ناشی از تفکرات بی اساس نظام سلطه است؛ چرا که قدرت نرم ایران فراتر از هر قدرتی است و جمهوری اسلامی نیازی به سلاح هسته ای ندارد./ایسنا
برچسب ها: بیگی ، عدالت
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
همه کاندیدها شروع به فعالیت کردند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
از نظر من با توجه به عملکرد خیلی ضعیف ایشون در مدیریت استان در دولت قبل بهتره اصلأ شرکت نکنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :