امام جمعه بندرعباس حوادث تروریستی در فرانسه را محکوم کرد و گفت: این حوادث حاصل بذری است که خود فرانسوی ها کاشتند و امروز به دامنشان افتاده است.
کد خبر: ۱۳۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 20 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت الله نعیم آبادی افزود: فرانسه و دیگر کشورهای غربی با همکاری آل سعود خود عامل ترور میلیون ها مردم بیگناه در کشور های اسلامی هستند و نقشه های شوم این کشورهای غربی امروز دامن خودشان را گرفته است.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه ماموریت داعش مبارزه با اسلام است افزود: نیروهای داعش از بدنه خود فرانسوی ها تشکیل شده است و امروز همان نیروها عامل انفجار و ترور در کشور فرانسه شده اند.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به هفته بسیج مستضعفان گفت: اگر جهان اسلام بخواهد از نقشه های پلید و ددمنشانه دشمنان رهایی یابد باید به بسیج روی آورد .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: حضور پر رنگ نیروهای بسیجی در همه لایه های جامعه ، ایران را امن ترین کشور منطقه کرده است .

آیت الله نعیم آبادی افزود: بسیج در تمام زمینه ها رسالت الهی خود را به درستی انجام داده است و بسیج سازندگی در نقاط محروم کشور فعالیت های ارزنده ای انجام داده است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به سفر اخیرش به منطقه آبشورک گفت: این منطقه با وجود نزدیکی به شهر بندرعباس از امکانات مختلف بهداشتی و درمانی /آب ، جاده و راه محروم است که مسولان برای رفع مشکلات مردم این منطقه هر چه سریعتر اقدام کنند.

آیت الله نعیم آبادی افزود: علاوه بر دولت، مردم و افراد دارای سرمایه نیز باید با پرداخت به موقع خمس و زکات در رفع مشکلات جامعه به ویژه جوانان تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار