قهرمانی گفت: با تسهیلات قانونی و قضایی جمعیت کیفری زندان بندرعباس در حال کاهش است.
کد خبر: ۱۳۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 20 November 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی اداره زندان‌های هرمزگان، معاون دادستان بندرعباس در امور اجرای احکام با حضور در زندان بندرعباس ضمن بازدید از واحد اجرای احکام، در نشست مشترک با سرپرست زندان مشکلات این زندان را مورد بررسی قرار داد.
 
قهرمانی هدف از این نشست را تسریع و تسهیل در امور اجرای احکام و مددکاری عنوان کرد و بر تعامل هر چه بیشتر دادسرای عمومی و انقلاب و زندان بندرعباس در راستای کاهش جمعیت کیفری تأکید کرد.
 
وی با اشاره به ابزارهای جدید قانونی در خصوص کاهش آمار زندان‌ها اظهار امیدواری کرد با جدیتی که در کل مجموعه قضائی وجود دارد، حجم ورود به زندان ها  کاهش و خروجی ها افزایش می یابد.
 
قهرمانی همچنین با تشریح طرح جامع بازدید قضات از زندانها اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، هدفمند کردن بازدیدها و افزایش بازدهی حضور قضات و مسئولین قضائی در زندانها است.
 
معاون دادستان در امور اجرای احکام گفت: بر اساس این طرح مسئولین محاکم قضائی استان در فرایندی منظم و تعریف شده در زندانها حضور یافته و مددجویان مورد نظر بویژه زندانیان تحت قرار و بلاتکلیف را ملاقات و نسبت به حل مسائل قضائی آنان پیگیری های لازم را انجام خواهند داد.
 
قهرمانی همچنین با تاکید بر لزوم اجرایی شدن قانون انتقال زندانیان به محل اقامت خود افزود: اجرای فوری این قانون در دستور کار  است و بخش عمده ای از جمعیت  کیفری زندان بندرعباس  با این کار، کاهش خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار