همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و در مراسمی از جدیدترین کتاب آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با عنوان تا «تا قاف کرامت» رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 17 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری دو جشنواره کتاب سال و داستان کوتاه ساوالان در اردبیل اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی پس فردا در مجتمع فرهنگی، هنری فدک اردبیل اختتامیه جشنواره کتاب سال اردبیل برگزار می‌شود.

سید ناصر اسحاقی تصریح کرد: این نخستین بار است که ما شاهد برگزاری جشنواره انتخاب کتاب سال هستیم و در کنار تجلیل از برترین نویسندگان استان، جشنواره داستان کوتاه ساوالان را نیز برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در این مراسم از کتاب «تا قاف کرامت» جدیدترین اثر آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل رونمایی می‌شود، گفت: در این مراسم از چهره محبوب نویسندگی داستانی ایران محمدرضا بایرامی تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: ما در این آیین تلاش می‌کنیم در کنار معرفی و تجلیل از برگزیدگان دو جشنواره کتاب سال و داستان کوتاه اهالی استان را بیشتر با غنا و محتوای حوزه تولید آثار مکتوب آشنا کنیم.

اسحاقی بیان کرد: برگزاری این مراسم زمینه رغبت و انگیزه بیشتر را برای تولید آثار کیفی‌تر در نویسندگان فراهم می‌کند که امیدواریم با تجلیل از فرزند برومند اردبیل محمدرضا بایرامی در سال‌های آینده نیز از سایر نویسندگان تجلیلی شایسته را داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار