مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: حدود 60 درصد واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان فعال هستند.
کد خبر: ۱۲۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 15 November 2015
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: حدود 60 درصد واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان فعال هستند.

مهندس شاهپور قنبری در جریان بازدید سرزده مدیرکل بازرسی، رسیدگی به شکایات وحقوقی استانداری کرمانشاه و جمعی از بازرسان این دفتر از شرکت شهرک های صنعتی استان، گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه داد و گفت: در حال حاضر استان کرمانشاه دارای 16 شهرک و پنج ناحیه صنعتی فعال است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرکها و نواحی را ۳۴۰ واحد صنعتی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۶۰ درصد این واحدها فعال هستند.

حجت‌الاسلام عبدالله عزیزی مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه نیز با تقدیر از عملکرد شرکت شهرک های صنعتی، در خصوص اجرای تکریم ارباب رجوع و ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد مطالبی عنوان کرد.

وی گفت: اجرای طرح تکریم ارباب رجوع توسط بازرسان دفتر بازرسی استانداری با جدیت دنبال می شود و مسئولین و کارکنان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باید تمام تلاش خود را جهت اجرای صحیح آن بکار گیرند.

عزیزی اظهارکرد: در خصوص تکریم ارباب رجوع وقتی مراجعه کننده به اداره ای وارد می شود باید اطلاعات کاری کارمند در دسترس او باشد تا بتواند به راحتی مراحل کاری اش را طی کند و لازم است آموزش های لازم برای برخورد با ارباب رجوع از طرف مدیران برای کارکنان دستگاه های اداری و خدمات رسان داده شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار