همایش عمومی کارکنان استان آذربایجان غربی بانک مهر اقتصاد با حضور معاون منابع انسانی و آموزش این بانک برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲ 11 March 2015

به گزارش گروه اقتصاد رویکرد، به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان غربی، اعتمادی نیا - معاون منابع انسانی و آموزش بانک ارائه خدمات مالی اسلامی به آحاد مردم را اصلی ترین رسالت این بانک عنوان کرد و گفت: هر جا فرهنگ ارزشی حاکم باشد مسیر توسعه و پیشرفت نیز مهیا تر است.

اعتمادی نیا ضمن تشریح اهداف طرح جهادی فجر عظیم گفت: ارتقاء بهره وری، جبران کاستی های احتمالی، تامین بودجه لازم برای آغاز سال جدید و جلوگیری از زیان های احتمالی از اهداف مهم این طرح می باشد.

در ادامه، مجید صحرایی - مدیرکل شعب استان آذربایجان غربی به ارائه گزارشی از عملکرد بانک مهر اقتصاد در استان پرداخت و گفت: سهم منابع مالی و پولی این بانک از بازار ۱۱۰ هزار میلیارد ریالی آذربایجان غربی ۷.۸۵۰ هزار میلیارد ریال است و از این نظر در رتبه ششم سهم نقدینگی در میان بانک های خصوصی و دولتی قرار داریم.

صحرایی رسیدگی به امور رفاهی کارکنان را از دیگر برنامه های سال ۹۴ عنوان کرد و ابراز داشت: در تلاشیم تا علاوه بر برنامه های اعلامی از سوی حوزه مرکزی، با فراهم آوری امکانات و فرصت های جدید، شرایط بهتری برای افزایش آرامش و آسایش کارکنانمان مهیا کنیم.

وی قرار گرفتن در میان چهار بانک برتر استان آذربایجان غربی را از جمله اهداف تعیین شده بیان کرد و از کارکنان خواست تا با نگاه هدفمند به شاخص های عملکردی در کسب حداکثری بهره وری سهیم باشند.

مدیرکل شعب آذربایجان غربی با بیان اینکه در طرح جهادی فجر عظیم موفقیت های قابل توجهی حاصل شده، گفت: تا کنون ۶۵ درصد از بودجه ابلاغی محقق شده و امیدواریم این رقم تا پایان سال به حدود ۷۰ درصد افزایش یابد.

گفتنی است در در پایان این همایش از شعب برتر استان آذربایجان غربی تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار