کد خبر: ۱۲۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳ 13 November 2015

مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از اعزام 24 هزار دانش آموز در قالب 152 کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در سال جاری خبرداد.

احمد فلاح مراد روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه اعزام دانش آموزان در سال جاری از 15 مهرماه گذشته آغاز شده و تا 15 اسفند ماه ادامه دارد، افزود: اعزام دانش آموزان فقط در دی ماه به علت برگزاری امتحانات انجام نمی شود.

وی برگزاری این اردوها را در اجرای برنامه آموزشی و عملی درس آمادگی دفاعی سه سال دوم مقطع متوسطه دانست و اظهار داشت: اعزام دانش آموزان به این اردوها کاملا اختیاری است.

وی از والدین دانش آموزان خواست در اعزام فرزندانشان به این اردوها اهتمام بیشتری بورزند.

فلاح مراد اضافه کرد: دانش آموزان بایستی به عنوان نسل های امروزی، پرده از اسرار و رازهای دوران دفاع مقدس بردارند و لازمه آن، حضور در مناطق جنگی است.

وی گفت: دانش آموزان در چهار روز حضور خود در مناطق عملیاتی جنوب کشور از مناطق عملیاتی پادگان دوکوهه، شرهانی، فتح المبین، فکه، شلمچه، هویزه و معراج شهدای شهید محمودوند بازدید می کنند.

مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: هزینه این سفرها شامل رفت و برگشت، غذا و اسکان دانش آموزان تماما بر عهده سپاه استان بوده و برای هر نفر یک میلیون و 360 هزار ریال هزینه دربردارد.

سال گذشته 14 هزار دانش آموز از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار