استاندار بوشهر:
استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های بزرگراهی در 8 منطقه استان بوشهر در دستور کار قرار دارد که روند اجرایی آن‌ها تسریع یافته است.
کد خبر: ۱۲۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 11 November 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر، با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌های فرهنگی اجتماعی در اولویت استان بوشهر قرار دارد، اظهار داشت: با سیاست‌های اعمال شده پروژه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی بخشی دیگری از فعالیت‌های استان بوشهر است خاطرنشان کرد: اکنون طرح‌های بزرگراهی در استان بوشهر تسریع یافته به‌گونه‌ای که بخشی از این پروژه‌ها امسال تکمیل می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در 8 منطقه استان بوشهر 8 پروژه بزرگراهی در حال اجرا است، افزود: در جنوب استان بوشهر با تکمیل پروژه بزرگراهی محور عسلویه به استان هرمزگان متصل می‌شود و منطقه کمربندی کنگان نیز تسریع‌‌یافته است.

سالاری با اشاره به اینکه بزرگراه دیر به بوشهر فعال شده است، افزود: اکنون 14 قطعه این بزرگراه فعال شده که روند اجرایی مطلوبی دارد. پروژه بزرگراه اهرم به برازجان، برازجان به گناوه، گناوه به دیلم و دالکی به کنارتخته در دست اجرا است که برای اجرای همه آن‌ها تامین اعتبار شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه با تکمیل این پروژه‌ها نیاز استان بوشهر به بزرگراه برطرف می‌شود گفت: علاوه بر این پروژه‌ها جاده ساحلی بوشهر به عنوان خروجی دوم بوشهر اجرایی شده و عملیات چهارخطه جاده ساحلی بوشهر به گناوه اجرایی می‌شود.

سالاری اجرای طرح‌های حوزه سلامت را مورد اشاره قرار داد و گفت: طرح‌های مختلف حوزه سلامت در سطح این استان در حال اجرا است، این در حالی است که طرح‌های ساخت فضاهای ورزشی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های 15 گانه امید در استان بوشهر خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در شهر و روستاهای این استان در حال اجرا است.

سالاری با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا گفت:  تکمیل طرح‌های کوچک در دستور کار قرار دارد و این در حالی است که پروژه‌های نیمه تمام بزرگ که دارای پیشرفت بالایی هستند مورد توجه برای تکمیل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار