یک مدرس دانشگاه ازدواج سفید را به بی راهه رفتن دانست و گفت: این نوع از زندگی مشترک معمولا به جاهایی غیر از ازدواج کشیده می شود.
کد خبر: ۱۲۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 10 November 2015
یک مدرس دانشگاه ازدواج سفید را به بی راهه رفتن دانست و گفت: این نوع از زندگی مشترک معمولا به جاهایی غیر از ازدواج کشیده می شود.

سید امین موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، ازدواج سفید را خارج از چارچوب عقل و شرع دانست و گفت: این نوع از ازدواج که جدیدا و با بهره گیری از فرهنگ غربی و به قصد آسیب رساندن به بنیان خانواده ها مطرح شده، برای بهره مندی های خاص مد نظر است که بر اساس توافق طرفین شکل می گیرد.

موسوی با بیان اینکه ازدواج سفید مانعی بزرگ برای تشکیل خانواده به حساب می آید، گفت: در این نوع از زندگی مشترک زوجین تن به هیچ مسئولیتی نداده و هر زمانی که احساس کنند دیگر نمی توانند در کنار هم زندگی کنند، بدون هیچ مسئولیتی از هم جدا می شوند.

مدرس دانشگاه پیام نور کرمانشاه گفت: این نوع از زندگی مشترک زن و مرد که به سبک غربی به کشور وارد شده و در تلاش است تا بنیان خانواده ها را در معرض آسیب قرار دهد، معمولا به جاهایی غیر از ازدواج کشیده می شود و سرانجام خوبی نخواهد داشت.

موسوی با بیان اینکه افرادی که این نوع از زندگی مشترک را تجربه کرده باشند قطعا نمی توانند در آینده زندگی آرام و بی دغدغه ای برای خود داشته باشند، گفت: بدگمانی و بی اعتمادی از آسیب های مهم این نوع از زندگی مشترک خواهد بود.

موسوی ازدواج سفید را یک تجربه بد تلقی کرد که هیچ تضمینی برای سلامت آن نیست و گفت: افرادی که در زندگی خود زندگی های از این دست داشته باشند نه به خود اعتماد خواهند داشت و نه به دیگران، لذا اگر هم با فرد دیگری ازدواج کنند و زندگی مشترک را آغاز کنند به دلیل تجربه ناخوشایندی که دارند، نخواهند توانست زندگی خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ازدواج سفید قبح ازدواج و روابط زناشویی را می شکند، گفت: وقتی قبح چیزی شکسته شد آن کار عادی شده و امکان تکرار آن در دیگر مراحل زندگی نیز وجود خواهد داشت و لذا اگر بگوییم کسانی که تجربه این نوع از زندگی مشترک را داشته اند افراد قابل اعتمادی نیستند، گزافه نگفته ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار