پس از انتقادات حزبی شدید اصلاح طلبان از تغییرات انجام شده در بدنه مدیریت سیاسی استان توسط ربیع فلاح، اینبار نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس امروز از عملکرد استاندار مازندران در تغییر فرماندار ساری انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۲۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ 09 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، پس از نشر شایعات قریب به تحقق در مورد تغییر قریب الوقوع فرماندار ساری، همانطور که انتظار می‎رفت انتقاد تند یکی از نمایندگان این حوزه در مجلس شورای اسلامی در حالی بیان شد که وی از حامیان اصلی جواد واحدی محسوب می‎شود.
سید رمضان شجاعی کیاسری که در گذشته چندین مرتبه هرگونه دخالت در عزل و نصب مدیران را رد کرده بود اینبار در مورد شایعه تغییر واحدی گفت: "خود آقایان در وزارت کشور اعلام کردند تمام عزل و نصب ها شش ماه قبل از انتخابات تمام می شود اما تنها چهار ماه مانده به انتخابات قصد تغییر فرماندار مرکز استان را دارند و این اقدامات شتاب زده بی اعتماد سازی مردم را به دنبال دارد.
وی با بیان اینکه دولت با این اقدامات به دنبال تغییر در روند انتخابات است افزود: دولت با سیاست خاص به دنبال وارد کردن وکلای خود به مجلس است اقداماتی که نه ملت در آن تدبیری می بینند و نه امیدی به آینده دیده می شود و تنها به این دلیل این زمان را برای تغییر در فرمانداری ساری انتخاب کرد که توان مقابله با آن نباشد و شعور مردم رابه بازی بگیرد . وی در ادامه گفت: مگر کسانی که اکنون در حال خدمت هستند توان اداره ساری را در چهار ماه مانده به انتخابات ندارند؟
نماینده مردم ساری و میاندرود در پایان گفت: اگر این انتصاب صحت داشته باشد استاندار مازندران کلیات انتخابات مجلس در استان را زیر سوال برد ونتیجه انتخابات در ساری را قابل پیش بینی کرد و من و دیگر کاندیدا ها را برای حضور در انتخابات پیش رو مردد کرد".
حال باید دید شجاعی که برخلاف دولت احمدینژاد ارتباط مناسبی با بدنه استانی دولت برقرار نکرده است آیا از طریق مقامات کشوری در دولت حسن روحانی جلوی این تغییر را خواهد گرفت یا اینکه همانند تغییر دیگر مدیران مورد حمایت خود در حوزه ساری و میاندورود منتظر روزهای بهتر خواهند ماند؟ اما در هر صورت گویی این روزها استاندار مازندران دست به تغییر هر مدیری بزند صدای عده ای یا شخصی در می‎آید؟
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار