تابناک: مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به تصویب ماده ٥١ قانون جامع خدمات‎رسانی به ایثارگران در تیرماه امسال اشاره کرد و گفت: قانون جامع ایثارگران پس از کش و قوس‌های فراوان تصویب شده و دولت در حال اجرایی کردن آن است
کد خبر: ۱۲۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶ 09 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، سعید الفتی مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با ایثارگران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: ایثارگران با از خودگذشتگی عزت و افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند که امروز باید خدماتی در شأن آنها داشت.

وی در ادامه دفاع مقدس را عبرتی برگرفته از قیام عاشورا دانست و گفت: امام حسین (ع) نماد امر به معروف و نهی از منکر و حضرت عباس (ع) نیز نماد ازخودگذشتگی هستند که دفاع مقدس با چنین نمادهایی عزت‌آفرین شد.

الفتی با تأکید بر اینکه عزتی که دفاع مقدس به نظام داد؛ چراغ فروزان شناسنامه ٣٧ ساله انقلاب شد، گفت: در دفاع مقدس دشمن به دنبال این بود که نامی از انقلاب نماند اما سرانجام با رشادت‌های جوانان پیروزی از آن جمهوری اسلامی شد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه امروز سعی داریم از سربازان و سرداران در جبهه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی استفاده کنیم، نشان از عزت دفاع مقدس دارد.

مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه تقویت فرهنگ عمومی نظام مهم است، اضافه کرد: رسالت وزارت ارشاد ترویج فرهنگ عمومی به عنوان مؤلفه ملی و نماد ایثار و ازخودگذشتگی است.

الفتی گفت: امروز که به دوران پساتحریم رسیدیم، مؤلفه‌های فرهنگی می‌تواند دغدغه‌های رهبری را برطرف کند که اگر آگاه نباشیم، فریب خواهیم خورد.

 وی تصریح کرد: امروز رسالت ما در وزارت ارشاد تقویت و ترویج باورهای ملی و مذهبی با بهره‌گیری از فرهنگ دینی است.

مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: امروز دولت تدبیر و امید باید برای دغدغه‌های پساتحریم و از رسوخ جریان‌های استکباری، مردم را آگاه کرده و فرهنگ ملی را جا بیندازد.

الفتی به تصویب ماده ٥١ قانون جامع خدماترسانی به ایثارگران در تیرماه امسال اشاره کرد و گفت: قانون جامع ایثارگران پس از کش و قوس‌های فراوان تصویب شده و دولت در حال اجرایی کردن آن است.

وی در پایان بیان کرد: وزارت ارشاد به دنبال حل مشکلات ایثارگران است که امیدواریم ضمن حل آن، بتوان خدمات مطلوبی به ایثارگران ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
iهمسر جانباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
سلام خواهشمندیم کمی هم به فکر همسران جانباز در ادارت فرهنگ و ارشاد شهرستانها باشید که حق پرستاری دارند خیلی موضوع این امر سخت برخورد می کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار