استاندار اردبیل گفت: دانش‌آموزان نخبه مایه افتخار برای کشور هستند و باید تلاش و جدیت مسئولان بر این باشد تا این دانش‌آموزان ارزش‌گذاری شوند.
کد خبر: ۱۲۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱ 08 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در دیدار با دانش‌آموز نخبه، الهه ذاتی، نماینده دانش‌آموزان استان اردبیل در مجلس دانش‌آموزی کشور که در دبیرستان دخترانه اسمای آبی‌بیگلو انجام شد، اظهار داشت: استان اردبیل استعدادهای درخشانی در سطح ملی داشته که باید این استعدادها را شکوفا و تقویت کنیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه دانش‌آموزان نخبه مایه افتخار برای کشور بوده که توسعه و آبادانی هر چه بیشتر را رقم می‌زنند، افزود: باید تلاش و جدیت مسئولان بر این باشد تا این دانش‌آموزان ارزش‌گذاری شوند و مسیر آنها برای تعالی و توسعه استعداهایشان هموار شود.

خدابخش تصریح کرد: باید این گونه چهره‌های ارزشمند شناسایی و مورد حمایت مسئولان قرار گیرند تا زمینه‌های رشد و تعالی استعدادها و توانمندی های بالای آنها فراهم شده و از این طریق بتوانیم توسعه هر چه بیشتر را برای استان با استفاده از نبوغ این افراد فراهم کنیم.

وی بیان کرد: نخبگان و افراد بااستعداد به عنوان سرمایه‌های اجتماعی جامعه محسوب می‌شوند که در صورتی که به توانمندی‌های و ظرفیت‌های این قشر بها داده شود می توانیم بسیاری از مشکلات فراروی توسعه کشور را برطرف کنیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تلاش می کنیم تا در سطح استان شرایط لازم برای شناسایی و رشد اشتعدادهای دانش‌اموزان و افراد نخبه فراهم شود، گفت:‌این امر زمینه‌ساز توسعه و تعالی هر چه بیشتر جامعه می‌شود و باید مورد توجه قرار گیرد.

خدابخش با قدردانی از اولیای این دانش‌آموز در توسعه و تقویت استعدادها و توانمندی‌های فرزند وی، الهه ذاتی، نماینده دانش‌آموزان استان اردبیل در مجلس دانش‌آموزی کشور را به عنوان مشاور دانش‌آموزی استاندار اردبیل منصوب کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار