من فعلا فقط به پرسپولیس فکر می کنم و برای موفقیت تیمم تلاش می کنم. باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می دهد اما در حال حاضر فکر و ذکرم فقط پرسپولیس است.
کد خبر: ۱۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۰ 11 March 2015
تابناک بوشهر: مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: من در یکی، دو روز گذشته با اجازه کادرفنی به دیدار خانواده ام در بوشهر رفتم و دوباره به تهران بازگشتم. در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی هستم و امیدوارم در بازی مقابل النصر تیمم را همراهی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که پس با این شرایط به دیدار با نفت مسجد سلیمان نمی رسی، افزود: دقیقا نمی توانم در این باره نظر نهایی را بدهم چون باید با کادر پزشکی صحبت کنم که در صورت صلاحدید آنها بتوانم در این بازی هم به میدان بروم اما وضعیتم برای این دیدار هنوز مشخص نیست.

مهاجم پرسپولیس درباره نظرسنجی برنامه نود که به عنوان دومین جوان برتر فوتبال ایران در سال 93 انتخاب شد، تصریح کرد: واقعا خوشحالم که مردم از من راضی هستند و به من رای دادند. اینکه دوم شدم خیلی مهم نیست و مهم این است که تعداد زیادی به من رای دادند. تمام تلاشم را می کنم تا برای تیمم مثمرثمر باشم و بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم. امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم.

وی در واکنش به صحبتهای بنگر که اعلام کرد تو می توانی در اروپا بازی کنی، گفت: من فعلا فقط به پرسپولیس فکر می کنم و برای موفقیت تیمم تلاش می کنم. باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می دهد اما در حال حاضر فکر و ذکرم فقط پرسپولیس است.
برچسب ها: طارمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار