دانش‌آموزان هرمزگانی همزمان با فرارسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، با حضور گسترده خود در راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس اسلامی تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۱۲۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 04 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، یوم الله 13 آبان امروز در شهرهای مختلف استان هرمزگان با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شد و طنین فریاد مرگ بر آمریکای نسل نوجوان جنوبی ترین استان کشورمان بر کرانه خلیج فارس طنین انداز شد.

سخنران ویژه مراسم 13 آبان امسال در بندرعباس به عنوان کانون هرمزگان، سردار آسودی مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه بود که با شمردن توطئه های آمریکا بر علیه کشورمان در طول دهه های مختلف، رمز استواری ملت ایران را هوشیاری و صلابت در برابر زورگویان جهان دانست.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر لزوم افزایش بصیرت و دشمن‌شناسی، گفت: آمریکا تروریست‌پرور و حامی صهیونیست‌ها بوده و هرکس تصور کند که آمریکا برای ما دل می‌سوزاند در اشتباه است.
 
سردار محمد علی آسودی با بیان اینکه سفارت آمریکا در ایران به مرکزی برای توطئه علیه انقلاب اسلامی و طراحی ترور علیه شخصیت‌های انقلابی تبدیل شده بود، اظهار داشت: دانشجویان انقلابی با با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 برای اولین بار هیمنه این کشور را در هم شکستند.
 
وی ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی برای آمریکایی‌ها قابل تصور هم نبود اما جوانان انقلابی کشور ما با غرور این کار را انجام دادند.
 
مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: تا زمانی که در این مملکت از نعمت ولایت فقیه برخوردار هستیم، محال است که آمریکا بتواند در کشور ما نفوذ کند.
 
آسودی با تاکید بر لزوم افزایش بصیرت و دشمن‌شناسی، تصریح کرد: آمریکا تروریست‌پرور و حامی صهیونیست‌ها بوده و هرکس تصور کند که آمریکا برای ما دل می‌سوزاند در اشتباه است.
 
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ در ارکان مختلف نظام است، اظهار داشت: باید مراقب باشیم که فرهنگ آمریکایی که فرهنگ بی‌غیرتی و فحشاست در زندگی ما نفوذ نکند.

جاسم جادری استاندار هرمزگان نیز با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، افزود: مبارزه با استکبار جهانی به عنوان هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران ادامه دارد و این انقلاب حرکتی الهام بخش برای ملت های آزاده است.

وی ادامه داد: مردم ایران در سال های پس از پیروزی انقلاب با قدرت در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرد و مشکلاتی همچون تحمیل جنگ هشت ساله و محاصره اقتصادی نتوانست در مقاومت این ملت خدشه ایجاد کند.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: آمریکای جنایتکار از همان ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال مقابله با اراده ملت ایران در برپایی نظام جمهوری اسلامی بود و از سفارتخانه خود برای جاسوسی علیه ایران استفاده می کرد که دانشجویان با حرکتی هوشمندانه، لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

جادری گفت: حرکت دانشجویان در 13 آبان 58 به حدی مهم بود که موجب بیرون راندن آمریکا از کشور شد و حضرت امام خمینی(ره) آن را انقلاب دوم ملت ایران نامیدند.

وی با بیان اینکه رژیم ستمشاهی در اینچین روزی دانش آموزانی را که بر علیه ظلم و ستم به پا خواسته بودند را به خاک و خون کشید، این عمل را نشان دهنده اوج وحشی گری و جنایت رژیم شاه اعلام کرد.

آبان برای ملت ایران مظهر درس های بزرگی همچون استکبارستیزی و نپذیرفتن حرف زور است و پیوند مبارکی با انقلاب شکوهند اسلامی ایران دارد.

راهپیمایی 13 آبان در بندرعباس با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان و دانشجویان هرمزگانی برگزار شد.
 
شرکت‌کنندگان در راهپیمایی این روز که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نامگذاری شده است، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی نشان دادند.
 
در دیگر مناطق و شهرستان های استان هرمزگان نیز راهپیمایی 13 آبان با شکوه خاصی برگزار و شعار مرگ بر آمریکا همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان طنین‌انداز شد.
 
در پایان این مراسم نیز قطعنامه راهپیمایی 13 آبان سال 94 قرائت شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار