کد خبر: ۱۲۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶ 03 November 2015

رئیس بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه در راهپیمایی روز 13 آبان دانشجویان البرزی حضور چشمگیری پیدا می‌کنند، گفت: متناسب با این ایام نمایشگاه عکس و پوستر جنایات آمریکا در استان البرز برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سعید بهرامی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که عصر امروز در محل بسیج دانشجویی استان البرز با حضور سایر مسئولان این حوزه در دانشگاه‌های استان برگزار شد، اظهار داشت: روز 13 آبان روز استکبارستیزی و یوم الله است که باید گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه این روز در راستای درهم‌شکنی هویت پوشالی استکبار است، افزود: دانشجویان پیرو خط امام سالیان گذشته در تاریخ 13 آبان سال 58 با تأسی از مسیر امام خمینی(ره) در راستای استکبارستیزی اقدام به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا کردند.

رئیس بسیج دانشجویی استان البرز با اشاره به سوابق آمریکا و جنایات این کشور در 100 سال، تصریح کرد: بنای تشکیل این کشور و سرزمین بر اساس ظلم و ستم صورت گرفت چراکه در وهله نخست با حضور کریستف کلمب به این سرزمین، بومیان منطقه که اغلب سرخ‌پوست بودند قتل عام شدند و از جمعیت بالغ بر 30 تا 60 میلیون نفری آن‌ها تنها کمتر از 2 میلیون نفر باقی ماند.

بهرامی گفت: تبعیض‌نژادی از دیگر اقداماتی است که توسط استکبار جهانی همواره صورت گرفته از طرفی سرکوب خونین تظاهرات‌ کارگران شیکاگو یکی دیگر از اقدامات غیرانسانی این افراد و اشخاص بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل ساواک و تدوین قانون کاپیتالاسیون رنج‌های بی‌شماری را بر مردم ایران متحمل ساخت، افزود: این روند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از طرق گوناگونی علیه مردم ایران نظیر ترور دانشمندان هسته‌ای، حمله به کشتی و سکوهای نفتی، هواپیمای مسافربری همچنین اعمال تحریم‌های ظالمانه ادامه داشته است.

رئیس بسیج دانشجویی استان البرز اظهار داشت: تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و تهدید مستمر جمهوری اسلامی ایران به حمله نظامی و نیز حمایت از فتنه‌گران و وقوع فتنه در کشور از جمله اقدامات آمریکا در ایران بوده است.

بهرامی با بیان اینکه به سبب تمامی این ظلم و جنایات شعار کوبنده " مرگ بر آمریکا" توسط مردم ایران همواره سر داده می‌شود، گفت: فردا شاهد حضور چشمگیر دانشجویان به همراه بدنه مردم در راهپیمایی 13 آبان هستیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کرسی‌‌های آزاداندیشی، نشست بصیرتی و سیاسی همچنین مناظره دانشجویی در این ایام صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: شاهد برگزاری همایش ضد استکباری در سطح استان البرز هستیم.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس و پوستر جنایات آمریکا در استان البرز در ایام یوم‌الله 13 آبان برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این ایام پرچم آمریکا در دانشگاه‌های استان البرز آتش زده می‌شود و باید این نکته نیز مد نظر قرار گیرد که شعار مرگ بر آمریکا به دولت‌مردان آمریکا است چرا که ما با ملت‌ها کاری نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار