کد خبر: ۱۲۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷ 31 October 2015

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: تقویت حوزه بسیج و استفاده از ظرفیت‌های این حوزه در تحقق اهداف پدافند غیرعامل تلاش شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی استاد حسینی ظهر امروز در همایش پدافند غیرعامل اظهار داشت: باید با تقویت حوزه بسیج و بهره‌گیری از ظرفیت‌های این حوزه جهت تحقق اهداف پدافند غیرعامل تلاش کرد.

وی بر توجه قرآن کریم و لزوم توجه به مقوله تجهیزات و آمادگی در برابر بحران تأکید کرد و افزود: پدافند غیرعامل تنها در مقوله جنگ نمایان نمی‌شود بلکه آمادگی در کلیه موارد بحرانی و پیشگیری از آسیب بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه 11 کارگروه در بعد غیر نظامی جهت عملیاتی کردن پدافند غیرعامل پیشنهاد شده است، ادامه داد: اجرای صحیح این مهم می‌تواند نتایج بسیار خوبی را به ویژه در زمان بروز بحران‌های احتمالی به همراه داشته باشد.

وی بیان داشت: باید در حوزه‌های مختلف و برای رسیدن به پدافند غیرعامل وارد کار شویم چرا که زمان برای تعریف پدافند به اتمام رسیده و باید عملیات اجرایی آن آغاز شود.

استاد حسینی کاهش قابلیت و توانایی سامانه‌های هدف‌یابی و تسهیلات آفندی دشمن را از جمله اهداف اجرای پدافند غیر عامل دانست و افزود: باید گفت حماسه آفرینی‌های مردم ایران در برهه‌های مختلف کشور، آمریکا را پای میز مذاکره نشاند که این امر نشان از اتحاد و اقتدار ملت قهرمان ایران دارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) سلب آزادی و ابتکار عمل از دشمن، صرفه‌جویی در هزینه تسلیحاتی و جنگی و فریب و تحلیل هزینه دشمن و تقویت بازدارندگی را از دیگر اهداف این مهم عنوان کرد و گفت: اگر زمین مسلح داشته باشیم به راحتی می‌توانیم به راحتی در مواقع بحران دفاع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار