آیت‌الله نوری‌همدانی:
یکی از مراجع تقلید با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی در کشور گفت: امنیت و آرامش سبب پیشرفت و ترقی کشور می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 28 October 2015
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار با اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیروی انتظامی امین، با اشاره به اینکه همه انسان‌ها سه مسئولیت بر عهده دارند، اظهار کرد: هر فردی بر اساس مسئولیتی که بر عهده دارد باید در جامعه فعالیت کند.

وی افزود: تمام تحقیقات و پیشرفت‌های جهان بر اساس علم است و اسلام بر فراگیری علم بر هر زن و مردی تاکید ویژه داشته است و سعادت هر انسانی را در فراگیری علم می‌داند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه نظام آفرینش نظام کاملی است گفت: خداوند برای همه موجوادت جهان آفرینش برنامه‌ای دارد و همه موجوادت در حال فعالیت منظم در جهان هستی هستند.

آیت‌الله نوری‌همدانی تصریح کرد: انسان موجودی اجتماعی است و بنا به گفته پیامبر اکرم (ص) هر مسلمانی که به اجتماع توجه نداشته باشد مسلمان نیست.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دشمنان برای تفرقه‌افکنی میان مسلمانان، گروه‌های تکفیری را ایجاد کرده‌اند، گفت: دشمنان با ایجاد گروه‌های تکفیری در تلاش هستند تا میان مسلمانان بیش از بیش تاثیرگذار باشند و میان آنها تفرقه ایجاد کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بحرین به نام اسلام و برای تفرقه‌افکنی میان مسلمانان گروه‌های تکفیری به وجود آمده است.

وی با اشاره به برخی سخنان دشمنان اسلام درباره ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه یاور مظلومان و مستضعفان جهان بوده است و بر اساس دستورات اسلام و سخنان ائمه اطهار (ع) در جامعه فعالیت می‌کند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه انقلاب ایران سبب بیداری جهان اسلام شد، گفت: ما بر این عقیده هستیم که انقلاب ایران زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) است و از همین رو برای آماده‌سازی جهان برای ظهور امام عصر (عج) فعالیت می‌کنیم.

آیت‌الله نوری‌همدانی بیان کرد: وجود امنیت و آرامش در کشور سبب پیشرفت و آبادانی می‌شود از همین رو فعالیت نیروی انتظامی در کشور بسیار مهم است و باید از فعالیت کارکنان نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار