سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزکوه گفت: اجرای کمیسیون ماده 12 زمین شهری پیشگیری از پدیده شوم زمین خواری را به دنبال دارد.
کد خبر: ۱۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ 09 March 2015

مجتبی صادقی در گفت وگو با ایرنا با تاکید بر اجرای کمیسیون ماده 12 در شهرستان افزود: طبق این قانون زمین شهری، تشخیص عمران و احیاء و تاسیسات متناسب و تعیین نوع زمین دایر و تمیز بایر از موات بر عهده وزارت راه و شهرسازی است که البته این تشخیص قابل اعتراض در دادگاه صالحه است.

وی تصریح کرد: اجرای این مهم پیشگیری از پدیده شوم زمین خواری را به دنبال خواهد داشت.

صادقی افزود: در طول یک ماه گذشته تعداد زیادی پرونده در این زمینه تشکیل شده که در 30 مورد منجر به دریافت رأی از وزارت راه و شهرسازی شده است.

* آغاز اجرای طرح راهداری نوروزی

سرپرست اداره راه و شهرسازی فیروزکوه همچنین با اشاره به طرح ویژه نوروزی راهداری گفت: طرح راهداری نوروزی در راستای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از 15 اسفندماه بطور همزمان در شهرستان فیروزکوه و سایر شهرستان های استان آغاز شده است.

وی افزود: این طرح که آمادگی راهداران برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در آن هدفگذاری و دنبال می شود، با حضور رییس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه ها، مدیر راهداری و رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راه و شهرسازی استان در شهرستان کلید خورد.

صادقی تصریح کرد: با آغاز اجرای این طرح نصب مسیر نما در تمامی طول بزرگراه، لکه گیری و آسفالت بزرگراه، خط کشی سرد و گرم تمامی محورهای حوزه و ترمیم گاردریل ها و همچنین بازدید از تمامی تجهیزات، امکانات، راهدارخانه ها و ماشین آلات راهداری در دستور کار قرار گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار