کد خبر: ۱۱۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 26 October 2015

فرماندار کرج پیشنهاد صدور کارت تردد جاده سبز را برای خودروهایی که در جاده چالوس تردد می‌کنند را صادر کرد.

محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: جاده چالوس یکی از زیباترین جاده‌های جهان محسوب می‌شود که لازم است تدابیر اساسی برای تردد در روزهای تعطیل در این جاده نیز انجام شود.

وی با بیان اینکه ساکنان روستاهای جاده چالوس در روزهای تعطیل که این جاده یک طرفه می‌شود با مشکلات اساسی برای تردد مواجه می‌شوند افزود: برخی از خودروهایی که مجبورند در این محور تردد داشته باشند نیز با یک طرفه شدن این جاده با معضل مواجه شده و لازم است برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شود.

فرماندار کرج با اعلام اینکه پیشنهاد می‌شود برای این دسته از افراد کارت سبز تردد صادر شود خاطرنشان کرد: با این اقدام می‌توانیم علاوه بر کنترل ترددها در این محور و کاهش بارترافیکی در روزهای تعطیل دغدغه ساکنان و خودروهای عبوری در این محور را از بین ببریم.

ایرانی با اشاره به پیشنهاد صدور کارت سبز گفت: در این راستا می‌توانیم در روزهای تعطیل و برای متقاضیان برای عبور در این محور با دریافت مبلغ 20 هزار تومان کارت سبز را صادر کنیم که در این راستا این کارت‌ها تنها برای تعدادی از خودروها صادر می‌شود و همه خودروها حق ورود به این محور را در روزهای تعطیل ندارند.

وی ادامه داد: با دریافت این هزینه‌ها می‌توانیم آنها را برای توسعه خدمات رسانی‌ها در این جاده و رفع مشکلات زیست محیطی هزینه کنیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
آقاي فرماندار به خطرات ناشي از اين پيشنهاد فرك كرده ايد؟ فكرش را بكن با سرعت 80 كيلومتر در لاين مقابل داري ميروي، ناگهان سر يك پيچ يك خودروي با كارت سبز بيست هزار توماني دارد مي آيد....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار