کد خبر: ۱۱۶۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴ 09 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 20/02/1403 تقدیم حضور می گردد.

--------------------------------------------


دستگيري سارقان مسلح در عمليات ضربتي پليس مازندران

فرمانده انتظامي استان مازندران از هلاکت و دستگيري 4 سارق مسلح در عمليات ضربتي پليس در اين استان خبر داد .

سردار حسن مفخمي شهرستاني در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري پليس، گفت: در پي کسب خبري مبني بر حضور يک باند سارقان در حرکت در استان مازندران، موضوع در دستور کار پليس آگاهي و فرماندهان انتظامي شهرستان ها قرار گرفت .

فرمانده انتظامي استان مازندران، تصريح کرد: با تقويت گشت هاي انتظامي و کنترل و پايش مبادي ورودي  و خروجي استان، ماموران انتظامي شهرستان نور، متهمان را با يک خودروي سواري مزدا 3 مشکي شناسايي کردند .

سردارمفخمي، اظهار داشت: متهمان با مشاهده ماموران به سمت شهرستان آمل متواري شدند که با هدايت هاي عملياتي فرماندهان انتظامي شهرستان هاي نور و آمل در تور اطلاعاتي و عملياتي ماموران پليس در مسير غرب به شرق استان قرار گرفتند .

اين مقام انتظامي، خاطرنشان کرد: متهمان که در حين عمليات تعقيب و گريز به سمت خودروي پليس  تيراندازي مي کردند در محور ارتباطي بابل به قائمشهر قصد تغيير مسير به سمت يکي از روستاهاي حومه شهرستان قائمشهر را داشتند که در عملياتي ضربتي زمينگير شدند .

سردارمفخمي از هلاکت يکي از اين متهمان در اين عمليات خبر داد و اذعان داشت: ساير متهمان اين پرونده که تحت تعقيب استان هاي همجوار نيز قرار داشته اند دستگير شدند .

فرمانده انتظامي استان مازندران از کشف يک قبضه سلاح کمري، تعدادي پلاک جعلي و سرقتي، چندين دستگاه گوشي تلفن همراه و ابزار آلات سرقت از خودروي متهمان خبر داد و افزود: اين افراد ضمن اعتراف به  سرقت در شهرستان بابل و ساير استان هاي کشور در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند .

---------------------------------

دستگيري عوامل ايجاد درگيري و اخلال در نظم ورزشگاه شهید وطني قائمشهر

جانشين انتظامي استان مازندران از دستگيري عوامل ايجاد نزاع و درگيري و اخلال در نظم و امنيت ورزشگاه وطني در حاشيه بازي نساجي قائمشهر و پرسپوليس خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "سيد موسي حسيني" در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران پليس اطلاعات وامنيت عمومي شهرستان قائمشهر در پي اطلاع از ايجاد اخلال در نظم و امنيت ورزشگاه وطني در حاشيه بازي پرسپوليس و نساجي مازندران توسط تعداي تماشاگر نما با سر دادن شعارهاي نا متعارف و نزاع و درگيري طرفداران 2 تيم، بررسي موضوع را بصورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي از شناسايي تعدادي از اين عوامل در پي تلاش بي وقفه ماموران پليس اطلاعات خبر داد و گفت: ماموران با انجام هماهنگي هاي قضايي همه عواملي که با سردادن شعارهاي نامتعارف موجبات تحريک احساسات تماشاگران و ايجاد نزاع و درگيري شده بودند را دستگير کردند.

جانشين انتظامي استان مازندران از تشکيل پرونده قضايي براي متهمان دستگير شده خبر داد و در ادامه اذعان داشت : 2 متهم اصلي پرونده با دستور قضايي، روانه زندان شدند.

---------------------------------

کشف ترياک از يک سوداگر مرگ در نوشهر 

فرمانده انتظامي نوشهر از کشف 2 کيلو 300 گرم مواد مخدر ترياک و دستگيري يک سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "اکبر درويشي "در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري پليس، گفت: در پي کسب خبري مبني بر قاچاق، توزيع و فروش مواد مخدر توسط يک عامل افيوني در شهرستان نوشهر موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر  اين  شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر تصريح کرد: در اجراي اين ماموريت، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدرشهرستان متهم را که در يکي از خيابان هاي  شهرستان سکونت داشتند شناسايي و دستگير کردند.

وي از کشف کشف 2 کيلو 300 گرم مواد مخدر ترياک در بازرسي از مخفيگاه هاي اين سوداگران مرگ خبر داد و اظهار داشت:  اين2 قاچاقچي حرفه اي مواد مخدر پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در خاتمه ، مواد مخدر  را از مهمترين عامل به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع ،تزلزل و نگراني خانواده ها، در جامعه دانست و با تاکيد بر تعامل و همکاري آحاد جامعه با پليس در مقابله با اين بلاي خانمانسوز از مردم خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي و برخورد با بر هم زنندگان نظم و امنيت ياري کنند.

---------------------------------

دستگيري سارق موتورسيکلت در "ساري"

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري سارق موتورسيکلت با 3 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام وقوع يک فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهرستان ساري، تحقيقات براي شناسايي سارقان در دستور کارمامورين کلانتري 11 اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: با هوشياري ماموران، سارق حرفه اي سابقه دار شناسايي و کشف 3دستگاه موتور سيکلت که با هماهنگي مراجع قضائي دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري بيان داشت: متهم پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ حسن زاده، با اشاره به اين که پليس با بکارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داريم با رعايت هشدارهاي پليسي در زمينه پيشگيري از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت مراتب را به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش کنند .

---------------------------------

کشف 5 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در"آمل" 

فرمانده فرماندهي انتظامي شهرستان آمل از کشف 5 تن انواع چوب آلات جنگلي قاچاق در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مجيد باقري" با اعلام اين خبر، گفت: در راستاي مقابله با قاچاق فرآوردهاي جنگلي در سطح شهرستان آمل، طرح کنترل و نظارت بر کارگاه هاي چوب بري و عرضه محصولات و فرآوردهاي چوبي در دستور کار ماموران انتظامي و يگان حفاظت منابع طبيعي اين شهرستان قرار گرفت .

وي تصريح کرد: ماموران با هماهنگي هاي قضائي در بازرسي از يک کارگاه چوب بري موفق به کشف 5 تن انواع چوب آلات جنگلي قاچاق شدند.

فرمانده فرماندهي انتظامي شهرستان آمل افزود: ضمن پلمب اين واحد کارگاهي، متصدي آن پس از تشکيل پرونده در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت .

سرهنگ باقري با بيان اينکه قطع درختان به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق چوب مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

---------------------------------

دستگيري 9 سارق در طرح محله محور " نکا"

فرماندهي انتظامي شهرستان نکا از دستگيري 9 سارق و 4 خرده فروش مواد مخدر درآن شهرستان نکا خبر داد 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزيزي"، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مطالبات شهروندان، ماموران انتظامي شهرستان نکا طرح پاکسازي نقاط آسيب زا و جرم خيز را در سطح مناطق جرم خيز وآلوده اين شهرستان اجرا كردند.

وي گفت: در اجراي اين طرح،  10 سارق به همرله مقاديري اموال مسروقه و4 خرده فروش مواد مخدر دستگير شدند.

سرهنگ عزيزي افزود: همچنين کشف يک تن چوب جنگلي قاچاق، کشف 2 قبضه سلاح شکاري غير مجاز، دستگيري 35نفر معتاد متجاهر وجلب 12نفر متهم از ديگر موفقيت هاي اين طرح بوده است .

فرمانده انتظامي شهرستان نکا با اشاره به اظهار رضايت مردم از اجراي اين گونه طرح ها، از همکاري صميمانه مردم تشکر کرد و گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت مشكوک به ويژه در زمينه توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

خبر سلمان مهدوی

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار