استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : تامین اعتبار و پرداخت مطالبات پیمانکاران پروژه‌های اربعین بایستی مورد توجه ستاد اربعین کشور باشد.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹ 09 April 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در نشست ستاد مرکزی اربعین به صورت وبیناری با حضور وزیر کشوربیان داشت :  چهارخطه مسیر ایلام مهران و لاینینگ تونل‌های شماره یک و ۲ مسیر ایلام به مهران انجام و این ۲ تونل زیر بار ترافیک رفته است اما پیمانکاران این ۲ پروژه دارای مطالبات هستند و بایستی مطالبات این پیمانکاران پرداخت شود.

وی افزود : تونل دوم آزادی که مدخل ورودی به مرکز استان است در دست احداث بوده و از سه کیلومتر آن تا کنون ۹۰۰ متر پیشرفت فیزیکی داشته است که برای رفع گره ترافیکی و تسهیل در ورود زوار به مرکز استان و تردد به مهران نیازمند تامین اعتبار است.

استاندار ایلام ادامه داد : احداث کنارگذر غربی شهر ایلام، تکمیل تقاطع غیرهمسطح سه راهی ملکشاهی و تملک اراضی میدان اربعین و زمین‌های مجاور آن (که متعلق به مردم است)، چهارخطه کردن مسیر مهران-دهلران- اندیمشک( که به جاده مرگ تبدیل شده و همه ساله در اربعین کشته‌های زیادی دارد) نیازمند تامین اعتبار است.

وی خاطرنشان کرد :  با توجه به پیش بینی گرمای هوا در اربعین امسال، تکمیل راه پایانه برکت تا پایانه مرزی مهران، تکمیل سایبان های در دست اقدام و احداث سایبان در گیت‌های خروجی، پایانه مرزی، پایانه برکت و میدان اربعین تا پایانه نیازمند توجه برای تامین اعتبار است.

بهرام نیا تاکید کرد : احداث روشنایی کمربندی شرقی و غربی مهران، تکمیل باند اضطراری فرودگاه مهران و تهیه سیستم های سرمایشی و مه‌پاش در پایانه با توجه به شدت گرما و احداث تصفیه خانه آب و فاضلاب مهران باید در دستور کار جدی ستاد اربعین باشد.

وی خاطرنشان کرد : استان ایلام با بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار متردد اربعین شایسته توجه بیشتر در راستای تکمیل زیرساختهای مورد نیاز است./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار