مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ۲ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۷۰۵ تن کالا طی سال گذشته از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جابجا شده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱ 08 April 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید زاهدین چشمه خاور اظهار کرد: این میزان حمل کالا توسط ۱۳۸ هزار و ۲۳۹ هزار سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

وی افزود: این میزان جابجایی کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ تناژ یک درصد و صدور بارنامه یک و نیم درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

چشمه خاور بیان کرد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می گیرد، این بخش دارای قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای در سطح کشور است.

وی اضافه کرد: همچنین روزانه و در بازه‌های زمانی متفاوت، گشت‌های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نحوه ارائه خدمات را رصد می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آن‌ها برخورد خواهد شد.

چشمه خاور تاکید کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام منعکس کنند.

۵۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال است و حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار