معاون مدیرکل آموزش و پرورش ایلام:
معاون مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی در مدارس، علاوه بر ایجاد نشاط در بین دانش‌آموزان، بخشی از مشکلات مالی مدارس را نیز برطرف می‌کند.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰ 08 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ کارگاه تولید قارچ مدرسه شهید کمالوند شهر ایلام با حضور فاطمه پاپی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان افتتاح شد.

فاطمه پاپی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در آئین افتتاح این کارگاه گفت: تربیت تمام ساحتی یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش استان است که این مفهوم در اهداف، برنامه ها، اقدامات و فعالیت‌های مجموعه آموزش و پرورش استان نمود پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اهمیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: یکی از ساحت‌های مهم این سند، ساحت اقتصادی است که با انجام برنامه‌های مختلف به دنبال اجرا و پیاده‌سازی این ساحت در سطح مدارس هستیم.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر و تشکر از کادر، دانش آموزان و اولیای مدرسه شهید کمالوند، ادامه داد: درگیر کردن دانش‌آموزان در فرایندهای اشتغال و کارآفرینی می‌تواند علاوه بر تحقق اهداف آموزش و پرورش، دانش‌آموزان را برای آینده و ورود به بازار کار آماده کند.

پاپی در پایان خاطرنشان کرد: کارگاه‌های تولیدی در مدارس از فعالیت‌های خلاقانه و پرثمری است که علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان، بخشی از مشکلات مالی مدارس را برطرف می‌کند به همین دلیل سایر مدیران مدارس می‌توانند از این گونه طرح‌ها الگوگیری کنند/ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار