سرپرست شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: پایش وضعیت انشعابات غیرمجاز و مصارف نامتعارف مشترکین شهری و روستایی با حساسیّت ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ 08 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد محمدی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، بیان داشت: در حالی که تولید و توزیع آب شرب با هزینه‌های گزافی به دست مردم می‌رسد، عده‌ای با تخلف در ساخت و ساز و نصب انشعابات غیرمجاز آب، از پرداخت هزینه‌های آن سر باز زده و باعث تضییع حقوق سایرین می‌شوند.

وی با تاکید بر جدیت شرکت آب و فاضلاب استان در برخورد با انشعاب‌های غیرمجاز  افزود: پایش وضعیت انشعابات غیرمجاز و مصارف نامتعارف مشترکین شهری و روستایی با حساسیّت ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، ادامه داد: با توجه به اینکه استفاده غیرمجاز از شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی براساس قانون مجازات اسلامی، جرم محسوب می‌شود، متخلفین به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

 وی خاطرنشان کرد: کسانی که از طریق انشعابات غیرمجاز به شبکه وصل می‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود، به حقوق دیگر مشترکان تجاوز کرده و استمرار خدمات پایدار به مردم را با اخلال مواجه می‌کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار