سرپرست معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۱۰ حادثه دیده تصادف جاده‌ای در حوالی تونل ۱۲ سرچم خبر داد و گفت: متأسفانه این حادثه ۲ فوتی داشت.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷ 07 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، مجید فتاح زاده ۱۸ فروردین گفت: در ساعت ۸:۰۵ دقیقه صبح امروز مورخه ۱۸ فروردین سال جاری پس از تماس تلفنی مرکز اورژانس ۱۱۵، از برخورد یک دستگاه تریلی با سواری دنا و تندر نود و سواری ۲۰۷ در مسیر ۱۲۰ اردبیل – سرچم بعد از تونل ۱۲ در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی خبر داد.

وی اعلام کرد: سه تیم از امدادگران این جمعیت پس از حضور در محل حادثه و ارزیابی صحنه حادثه ۲ نفر فوتی این حادثه را رها سازی و یک آسیب دیده را به بیمارستان شهرستان خلخال انتقال دادند به طوری که بقیه مصدومان این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: توصیه می‌شود برای کاهش سوانح و آسیب‌های ناشی از تصادفات رانندگی برخی نکات ایمنی مانند بستن کمربند و سبقت غیرمجاز مورد توجه مردم قرار گیرد.

به گفته فتاح زاده، جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در آمادگی کامل به سر می‌برد و هموطنان می‌توانند در حوادث با شماره ندای امداد ۱۱۲ تماس بگیرند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار