فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر:
فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر گفت: میزان وقوع سرقت ۱۵ درصد کاهش و دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۹ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۶۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ 03 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ کرم حسنی فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر، بیان داشت: افزایش کشفیات و کاهش سرقت می‌تواند در ارتقاء احساس امنیت در جامعه موثر و نقش‌آفرین باشد.

وی افزود: پلیس باید در شناخت شگردهای مجرمان و جغرافیا محل وقوع جرم به روز باشد تا بتواند از این طریق با اشرافیت کامل از وقوع سرقت پیشگیری کند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه افزایش کشفیات پلیس و تبع آن دستگیری سارقان باعث کاهش وقوع جرم می‌شود، ادامه داد: کاهش میزان وقوع سرقت هدفی است که پلیس شهرستان به‌دنبال آن است.

حسنی خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی و عزیمت شهروندان به مراکز تفریحی و خالی شدن منازل، از همشهریان عزیز می‌خواهیم تا ضمن خودمراقبتی از اموالشان پلیس را در ایجاد امنیت پایدار یاری کنند.

وی تصریح کرد: این نوید و اطمینان به آحاد مردم داده می‌شود که پلیس با بسیج کلیه نیرو و امکانات هدفی جز ایجاد آسایش و رفاه شهروندان را دنبال نمی‌کند و همواره در کنار مردم است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار