دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا از بانوانی که چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب نموده اند تجلیل و قدردانی شود.
کد خبر: ۱۱۶۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ 28 March 2024
از بانوان شاغل در ادارات که چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب نموده اند، تجلیل شود
به گزارش «تابناک البرز» سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز، با اشاره به اهمیت بحث عفاف و حجاب اظهار داشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب امری ضروری در جامعه محسوب می شود و حضور بانوان مؤمن با حجاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به‌خصوص در نقش یک بانوی با حجاب برتر کارمند، یکی از روش‌های موثر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.
جابری انصاری خاطر نشان کرد: حجاب و عفاف از موضوعات مهمی است که همواره در فرهنگ اسلام مورد توجه بوده و در جهت رسیدن انسانها به کمال مطلوب است و باید با اتکاء به اصل این موضوع و فرهنگ سازی در این زمینه بتوانیم جلوی تزلزل فرهنگی و بحران از خود بیگانگی را بگیریم.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز، اذعان داشت: تعداد کارکنان با حجاب برتر در مجموعه ادارات کشور و استان کم نیستند، از این روی در سطح ملی، پیشنهاد می شود با ارائه طرح های تشویقی همچون انعقاد تفاهم نامه بین فعالان فرهنگی و کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت صمت و تهیه لیست بانوان چادری توسط هر اداره و ارائه آن به این وزارتخانه، نسبت به تخفیف یا اعطای بن در خصوص تهیه چادر اقدام شود و همچنین از بانوان چادری شاغل در ادارات هر استان، تجلیل به عمل آید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در پایان از بانوان شاغل خواست که برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب درادارات، با حجاب برتر خود بیشتر به تبلیغ این امر بپردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار