مدیرکل هواشناسی کرمانشاه:
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از افزایش تدریجی دمای هوا طی روزهای آینده در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸ 24 March 2024

علی محمد زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: سامانه‌ای بارشی عصر امروز تا ظهر فردا دوشنبه (ششم فروردین‌ماه) جو منطقه را تحت تأثیر قرار داده ضمن افزایش نسبی دمای شبانه و کاهش دمای روزانه، در بعضی ساعات سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که از عصر امروز تا بامداد فردا، در نیمه غربی و برخی نواحی شرقی، از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در مناطق مذکور، سبب آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: احتمال اینکه وزش باد حاصل از این سامانه، گاهی اوقات هوا را بخصوص در مناطق مرزی غبارآلود نماید؛ چندان دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: در روز سه شنبه، به استثنای در برخی نقاط مه صبحگاهی، رشد ابر و گاهی اوقات وزش باد، پدیده قابل ملاحظه‌ای برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

زورآوند خاطرنشان کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، علاوه بر افزایش ابر، ممکن است در بعضی ساعات شاهد رگبارهای موقت و پراکنده باران، به ویژه در مناطق شمالی استان باشیم.

وی یادآور شد: در روز جمعه نیز جوی نسبتاً آرام و بدون بارش در سطح استان حاکم خواهد شد و همچنین، از ظهر سه شنبه تا پایان هفته، متوسط دمای هوا در غالب نقاط، به آرامی افزایش می‌یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار