مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور؛
مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، از تامین مالی ۵۹ طرح با تسهیلات ۸۱ هزار و ۵۰۰میلیارد ریال به طرح‌های صنعتی استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ 07 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی خرسندیان در حاشیه افتتاح ساختمان بانک صنعت و معدن استان ایلام بیان کرد : از این تعداد طرح افتتاحی در استان ایلام ۲۲ مورد با تسهیلات هزار و ۸۵۷ میلیارد ریالی و تسهیلات ارزی ۲۵۳ میلیون یورویی با اشتغالزایی ۱۵۹۷ نفر به صورت مستقیم به بهره برداری رسیده اند.

وی اظهار داشت : تعداد پنج طرح نیز با تسهیلات هزار و ۳۵۶ میلیارد ریال و ۱۰میلیون یورو با اشتغالزایی برای ۴۳۹ نفر به صورت مستقیم نیز در این استان در حال اجرا است.

خرسندیان ادامه داد : مبلغ پنج میلیارد ریال به شرکت‌های دانش بنیان استان پرداخت شده و اعطای تسهیلات بیشتر به دانش بنیان‌های استان در اولویت ما است.

وی تاکید کرد : از محل منابع تبصره ۱۸ نیز ۲ هزار و ۷۴۶ میلیارد ریال به طرح‌های تولیدی پرداخت و ۲ هزار و۸۹۰ میلیارد ریال نیز به هفت طرح مصوب ریاست جمهوری تسهیلات پرداخت شده است.

خرسندیان گفت : مانده مطالبات استان ایلام ۹۹ هزار و ۴۷۱ میلیارد ریال است که ضرورت دارد با عارضه یابی طرح‌ها و مذاکره با مشتریان بدهکار نسبت به وصول مطالبات بانک اقدام عاجل صورت پذیرد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار