فرمانده سپاه استان تهران:
شهرری - فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت:مردم آرامشی که به واسطه‌ی خون شهدا ایجاد شده است را پاس داشتند و یکبار دیگر حضور خودشان را پای صندوق های رای اعلام کردند.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ 01 March 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده روز جمعه در حاشیه دیدار از ستاد مرکزی انتخابات شهرستان ری، اظهار داشت: در این چند سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد روزها و لحظاتی که نیاز بوده حضور داشته باشند،آمده‌اند و حضور پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ما هم نقش خودمان را در برقراری امنیت ایفا می کنیم، خاطرنشان کرد: یکهزار و ۱۶۸ نفرپای صندوق های رای، برقراری امنیت در شهرستان های استان تهران را بر عهده دارند.

این مسئول اضافه کرد: تا به الان گزارش هایی که گرفته شده است مشارکت مردم خوب بوده است و امید و انتظار می رود که بعد از ظهر حضور مردم بیشتر خواهد شد.

ولی زاده ادامه داد: در حوزه امنیت تا الان هیچگونه گزارشی نداشتیم، امنیت کامل برقرار است و از مردم دعوت می کنیم در لحظاتی خلوت است پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و رای شان را به صندوق ها یبیندازند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز ۱۱ اسفند در سراسر کشور در حال برگزاری است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار