رییس شورای شهر اهواز گفت: شهرداری ها باید تمام خرید و اقلام مورد نیاز خود را از درون استان تامین کنند همچنین ترک تشریفات از سوی شهرداری باید به تایید شورای شهر برسد.
کد خبر: ۱۱۵۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷ 28 February 2024

تابناک خوزستان: سیدمحمدعلی پورموسوی روز چهارشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به تشکیل کمیته نظارت بر حسن انجام و روند بودجه سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: همه روسای کمیسیون‌ها باید در این کمیته شرکت کرده و نظرات خود را بیان کنند.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت ۷۶۶ نفر از نیروهای خدماتی و اجرایی شهرداری اهواز بیان کرد: همچنین به زودی قرارداد نیروهای دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز اجرایی خواهد

رییس شورای شهر اهواز در ادامه به موضوع تجدید بنای بازار مرو اهواز و ایجاد ردیفی برای این کار اشاره کرد و گفت: بازار مرو با مساحت ۲ هزار و ۶۸۴ مترمربع در منطقه کیانپارس اهواز واقع است که با وجود اینکه زمین و ساختمان آن متعلق به شهرداری اهواز است این نهاد در طول سالیان متوالی از حق خود محروم بوده است.

انتخابات تاثیرگذارترین ابزار تولید قدرت است

وی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات و موضوع رای گیری در کشور، بسیار قانونی‌ و شفاف بوده و تاثیرگذارترین ابزار تولید قدرت است.

پورموسوی بیان کرد: اگر می‌خواهیم بر قدرت و شتاب نظام جمهوری اسلامی افزوده شود باید رای دهیم. اگرچه کشور با مشکلاتی همراه است اما رو به جلو حرکت کرده و نسبت به گذشته دستاوردهای بسیاری داشته است.

رییس شورای شهر اهواز گفت: امروز در نظام بین‌الملل یکی از تاثیرگذارترین کشورها هستیم به گونه‌ای که بی‌نام ایران هیچ موضوع بین المللی قابل حل و فصل نیست.

وی افزود: برای اینکه روند رو به رشد کشور ادامه پیدا کند باید به قدرت جمهوریت نظام افزوده شود و یکی از ابزارهای تولید قدرت در کشور، آراء مردم است.

بر اساس این گزارش با رای اعضای شورای شهر اهواز، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری به تصویب رسید.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار