علی زینی وند:
البرز رنگین کمانی از تمامی اقوام ایران عزیز است و نمایندگانی که با رای مردم قهرمانپرور کرج به مجلس راه پیدا می کنند به همه اقوام تعلق دارند.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ 28 February 2024

برای خدمت و نوکری مردم کرج از هیچ کوششی دریغ نخواهم نمود

به گزارش «تابناک البرز» البرز سرافراز پایتخت اقوام ایران است. ایران کوچک با استفاده از ظرفیت همه اقوام بالنده تر خواهد شد.
البرز رنگین کمانی از تمامی اقوام ایران عزیز است و نمایندگانی که با رای مردم قهرمانپرور کرج به مجلس راه پیدا می کنند به همه اقوام تعلق دارند. ما در کرج زندگی می کنیم و برای خدمت و نوکری مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود .


علی زینی وند
نامزد انتخابات کرج، فردیس، اشتهارد و بخش آسارا کد:۴۷۲
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس گفت: استان البرز همچنان در زیر سایه تهران است و نتوانسته خیلی از ظرفیت های خود را فعال کند .
«علی زینی وند» با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز البرز افزود: بنابراین مشکلات و آسیب های تهران و برخی از استان های کشور به این استان به ویژه به شهرستان های کرج و فردیس سرریز شده است .
وی بیان کرد: بنابراین باید تدابیر لازم را برای این امور داشت و استان البرز را به عنوان یک هویت مستقل خارج از تهران پذیرفت .
زینی وند با بیان اینکه مشکلات بسیاری را در استان البرز شاهد هستیم یادآور شد: در حوزه مدیریت آب باید اولویت با تامین آب استان باشد و این موضوع در چارچوب سیاست های کلی باید مدیریت شود.
وی اضافه کرد: استان البرز یکی از استان های پردرآمد کشور است و در ردیف درآمدی پنجم تا هفتم هستیم اما اختصاص اعتبارات ضعیف بسته شده و به دلیل تخصیص اعتبارات دولتی در رده های پایین هستیم که باید اصلاح شود .
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس گفت: در حوزه صنعت استان البرز یکی از استان های پر ظرفیت در حوزه تولید، کشاورزی و صنعت است بطوریکه به رغم وسعت کم حدود چهار هزار واحد صنعتی فعال دارد که خیلی از برندهای کشور را در خود جای داده است .
سوابق اجرایی و تحصیلاتی « علی زینی وند»
این نامزد انتخاباتی در استان البرز گفت: من قبلا معلم بودم ، وارد وزارت کشور شدم و مسوولیت های مهمی داشتم از جمله استاندار کرمان ، معاون سیاسی و اجتماعی استان سیستان و بلوچستان ، معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری یزد و دراستان مرکزی فرماندار محلات بودم .
وی یاد آورشد: در استان مرزی در استان ایلام زمان سقوط صدام من مدیرکل سیاسی ،انتظامی و امنیتی بودم نقش موثری در بازگشایی مرز و اداره مرز ایفا کردم ، هم در سازمان شهرداری ، نوسازی ناوگان شهری فعالیت داشتیم .
فعالیت در حوزه سیاست گذاری در مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مسوول کارگروه تنظیم سیاست های کلی جمعیت، نظام قانون گذاری و انتخابات از دیگر سوابق اجرایی این نامزد انتخاباتی دراستان البرز است .
سوابق علمی و پژوهشی
دبیر دبیرستان ، کارشناسی ارشد در رشته الهیات و معارف اسلامی ، دکترای روابط بین الملل با گرایش توسعه مشاغل کوچک و خانگی و صنعت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار