یکی از فرمانده‌های جبهه مقاومت با تاکید بر اینکه مردم باید در قضیه انتخابات جدی باشند، گفت: با حضور در صندوق رای بهترین اشخاص و مسیر را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 25 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، رحیم نوعی‌اقدم شامگاه ۵ اسفند در مراسم جشن نیمه شعبان در مسجد قدس اردبیل در بخش‌هایی از سخنان خود در خصوص انتخابات با بیان اینکه موضوع مهم برای ما مسیر درست و منویات مقام معظم رهبری است، گفت: انتخابات را باید جدی بگیریم؛ چراکه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است.

وی با بیان اینکه هیچ‌کسی معصوم نیست و همه دارای ایراداتی هستند، تصریح کرد: باید با مشورت با بزرگان وارد میدان شویم و به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کنیم.

این فرمانده جبهه مقاومت با تاکید بر اینکه رد صلاحیت برادر بنده در انتخابات مجلس شورای اسلامی هیچ تاثیری در افکار و عقاید من نداشت، ادامه داد: باید هر کسی را صالح می‌دانیم به وی رای دهیم؛ چراکه با غر زدن و قهر کردن کار به جایی نمی‌رسد.

وی گفت: اگر انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را به یک انسان تشبیه کنیم، قلب و فکر، خبرگان و دست و پا، شورای اسلامی است.

همسنگر شهید سردار سلیمانی تاکید کرد: برای یک فرد مومن و انقلابی صرفا رای دادن تکلیف نیست؛ بلکه باید جان خود را نیز فدای نظام و رهبری کند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار