کد خبر: ۱۱۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷ 20 October 2015

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه پیگیری گفتمان رهبری باید به عنوان هدف اصلی دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد، گفت: امروز در راس نظام جمهوری اسلامی گفتمان خاصی ارائه شده که باید پیگیری و در دانشگاه‌ها تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علی استادحسینی در جلسه هم‌اندیشی سپاه و بسیج البرز با روسای دانشگاه‌ها که عصر امروز در محل فرماندهی سپاه استان البرز برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم، اظهار داشت: اساتید به عنوان فرماندهان و دانشجویان به عنوان افسران جبهه جنگ نرم هستند و وظایف مهمی بر دوش دارند.

وی با اشاره به اینکه هدف دفاع از نظام جمهوری اسلامی است، افزود: امروز خط مقدمی برای دفاع از ارزش‌ها داریم که اگر اساتید دانشگاه‌ها و روسای دانشگاه‌ها در صحنه محکم بایستند، می‌توانند دانشجویان را به‌عنوان افسر جنگ نرم به خدمت بگیرند اما اگر اساتید و روسای دانشگاه‌ها به درستی نقش‌آفرینی نکنند، دانشجویان هم نمی‌توانند مسئولیت خود را به درستی ایفا کنند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه این جلسه، شورای هم‌اندیشی بسیج و مراکز آموزش عالی است، تصریح کرد: با هم‌اندیشی و تعامل، بسیج می‌تواند پشتوانه خوبی برای روسای دانشگاه‌ها باشد تا به اهداف‌ خود که دفاع از نظام جمهوری اسلامی است، دست یابد.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری گفتمان رهبری باید به عنوان هدف اصلی دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد، گفت: امروز در راس نظام جمهوری اسلامی گفتمان خاصی ارائه شده که باید پیگیری و در دانشگاه‌ها تبیین شود.

استادحسینی خاطرنشان کرد: کسی که امروز در صحنه ایستاده و برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و مبارزه با ظلم و در راس آن امریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده، مقام معظم رهبری است و مطالباتی از ما دارد که باید محکم در صحنه بایستیم و از نفوذ دشمن جلوگیری کنیم.

وی اظهار داشت: باید از انقلابی که ثمره خون هزاران شهید است به درستی پاسداری کنیم تا آمریکایی که از در بیرون رانده شده از پنجره داخل نشود و در این راستا مقام معظم رهبری در چند ماه گذشته گفتمانی داشتند که همان گفتمان حسینی است و از عزتمندی و زیر بار ظلم نرفتن حکایت دارد.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه در صورتی که در مقابل دشمن کوچکترین نرمشی انجام دهیم، دشمن تا پشت خانه‌هایمان ما را تعقیب می‌کند، گفت: عربستان به عنوان رژیم دست‌نشانده افکار آمریکا و اسرائیل در منطقه برای ما دم‌ می‌چرخاند اما فریاد حیدری مقام معظم رهبری آن‌ها را تسلیم کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان امروز منطق ندارند و تعریف آن‌ها از اسلام و شیعه با ما کاملا متفاوت است و فرهنگ منحط غرب که خودشان را به اضمحلال کشانده برای ما تجویز می‌کنند و فرهنگ اصیل اسلامی را ضد حقوق بشر می‌دانند.

استادحسینی با بیان اینکه گفتمان رهبری باید توسط فرماندهان جنگ نرم یعنی دانشگاه‌ها پیاده‌سازی شود، یادآور شد: حرف ما با برخی از مسئولان نظام این است که اگر شما پیاده‌کننده افکار مقام معظم رهبری نباشید به مسئولیت و جایگاه خود خیانت کرده‌‌اید و برای دفاع از جمهوری اسلامی باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار